26.03.2014

Springtime

       Na dworze piękne słońce i coraz cieplej, więc czas najwyższy wyciągnąć lżejsze, letnie ubrania, a grube, wełniane płaszcze i ciepłe trapery schować głęboko, na dno szafy. Nie chcemy przecież odstraszyć wiosny, prawda? :) 
       U mnie również robi się coraz bardziej wiosennie- skórzana kurtka i kolorowy kapelusz to zestaw, po który sięgam właśnie w takie dni jak ten. Dzisiaj również okazał się niezawodny! Czarny top i bordowe rurki sprawiają, że całość staje się bardzo wygodna, a klasyczne botki w szpic dodają kobiecego charakteru i szyku.
       A Wy jakie macie swoje wiosenne niezbędniki? :)


 Leather jacket - New Look / hat - Mohito / top, pants - Reserved / wedges- Bershka / necklace - katherine


Fot. by Marta Orzędowska

20 komentarzy:

  1. Bardzo podobają mi się Twoje buty <3

    OdpowiedzUsuń
  2. sexy zestaw Kochana :) genialny kapelusz!

    OdpowiedzUsuń
  3. Przypomniałaś mi o kapeluszu, który zapomniany leży w mojej szafie :) Muszę wyciągnąć do jakiejś stylizacji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja uwielbiam kapelusze! Ostatnio zaopatrzyłam się w dodatkowe dwa :)

      Usuń
  4. Ciekawie :)

    nowy blog http://shockshareandblock.blogspot.com/
    nowy sklep internetowy http://shock.com.pl/
    zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. wspaniale wyglądasz w ten pięknu wiosenny dzień:) super kochana!
    pozdrawiam, Ola:*

    OdpowiedzUsuń
  6. kurteczka i kapelusz boskie! Ach, jak ja się stęskniłam za Twoimi zestawami! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basiu Ty zawsze przyprawiasz mnie o duży uśmiech na twarzy! :*

      Usuń
  7. Swietny outfit! a kapelusik przepiekny <3

    Nominowałam Cię do Liebster Blog Award, jeśli masz ochotę wziąć udział w zabawie, zapraszam do zapoznania się ze szczegółami na moim blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ale podoba mi się ten kapelusz !:) aż mam ochotę pędzić do sklepu i kupić sobie taki sam :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Ooo :) Nasza ulubiona miejscówka :)
    Taras Tiger Gym :)
    Ślicznie wyglądasz, do twarzy Ci w kapeluszu :***

    Buziaki
    xo xo xo xo xo


    OdpowiedzUsuń
  10. Swietnie sie prezentujesz :) wygladasz cudnie!

    OdpowiedzUsuń
  11. slicznie :)
    zapraszam na: www.okomody.blogspot.com
    oraz na fb: https://www.facebook.com/pages/Eye-Of-Fashion/643842068970318?fref=ts <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Pięknie wyglądasz! Świetny kapelusz :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetna kolorystyka! Bardzo podoba mi się kapelusik!

    OdpowiedzUsuń
  14. cudownie się prezentujesz, piękna! :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...