04.03.2014

Okulary Santino

           Jakiś czas temu napisała do mnie Pani Joanna z firmy kodano.pl z propozycją przetestowania okularów ich najnowszej marki Santino. Z racji, że sama noszę okulary korekcyjne- długo się nad tą propozycją nie zastanawiałam! Stwierdziłam, że to dobra okazja na przetestowanie czegoś nowego, zwłaszcza, że moje stare oprawki już nieco mi się znudziły :)
           Długo zastanawiałam się, który model wybrać. Wayfarery, prostokątne czy owalne? Kolorowe czy klasyczne czarne? A może transparentne? Wybór tych jedynych nie był wcale taki łatwy i oczywisty, szczególnie, że asortyment sklepu jest naprawdę szeroki. Ostatecznie zdecydowałam się na model Santino RP 0340- czarne kocie oczy z pomarańczowymi zausznikami. Niby klasycznie, ale z odrobiną szaleństwa- czyli tak jak lubię najbardziej! :)  


            Zanim jednak je zamówiłam, przymierzyłam kilkanaście innych par okularów. Sklep posiada wirtualną przymierzalnie, która szczerze mówiąc bardzo ułatwiła mi podjęcie decyzji. Wystarczy wgrać swoje zdjęcie i gotowe! :)
          Oczywiście miałam wiele wątpliwości czy będę dobrze w nich wyglądać, czy będą lekkie, czy będą się dobrze nosić...Standard przy zakupach online. Okazało się jednak, że zupełnie niepotrzebnie się martwiłam. Okulary były strzałem w dziesiątkę- delikatne, lekkie, kobiece i jeszcze ładniejsze niż na stronie sklepu. Czego więc chcieć więcej? :)
       Jeśli również nosicie okulary doskonale wiecie, jak kupno tych małych "szkiełek" może nadwyrężyć naszą kieszeń- koszt oprawek, odpowiednich szkieł, samej usługi. Na szczęście nie w tym przypadku! Ceny oprawek zaczynają się już od 29 zł, więc na pewno każdy znajdzie coś dla siebie :)
            Osobiście na pewno nie poprzestanę na tej jednej parze! Bardzo lubię tego typu dodatki. Niby małe okulary, a potrafią zmienić całą twarz! Jeśli Wy również lubicie się zmieniać lub aktualnie myślicie o wymianie okularów zachęcam Was do odwiedzenia tego sklepu- możliwe, że znajdziecie tam swoje idealne okulary :)


 FOT. by Marta Orzędowska

7 komentarzy:

  1. Super cool pics
    Awesome outfit!! Nice work

    http://heyhadrien.blogspot.com/2014/03/arquivo-morto.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajnie dobrałaś kształt, podoba mi się ten pomarańczowy element :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ślicznie wyglądasz w tych okularach :* <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Swietne oprawki, pieknie Ci w nich. I ten pomaranczowy akcent- swietny wybor

    OdpowiedzUsuń
  5. po prostu bomba:)
    zapraszam do siebie www.stylizacjeewy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. wyglądasz super w tym kolorze
    zapraszam do mnie www.stylizacjeewy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...