26.02.2014

Floral sweatshirt & leather skirt

        Ci z Was, którzy śledzą mojego bloga wiedzą, że zdecydowanie najlepiej czuję się w wygodnych ubraniach w sportowym stylu. I choć na co dzień raczej unikam szpilek, kopertówek i innych tego typu "średnio" wygodnych atrybutów kobiecości, to raz na jakiś czas decyduję się na bardziej dziewczęcą wersję mnie :) 
          Tak właśnie było w przypadku dzisiejszego zestawu. Luźną bluzę o kwiatowym princie zestawiłam z rozkloszowaną, czarną spódnicą z eko skóry i klasycznymi czarnymi botkami w szpic.  Ale żeby nie było tak grzecznie i poprawnie dobrałam do tego złotą biżuterię w postaci łańcuchów (inaczej przecież nie byłabym sobą!).  Myślę, że w ten sposób całość nabrała nieco streetowego charakteru- czyli tak jak lubię najbardziej :)
                Jak już pewnie zdążyliście zauważyć zmieniłam również fryzurę. Moje włosy trochę urosły przez co stały się ciężkie i bez kształtu, dlatego też zdecydowałam się na delikatne cieniowanie i przedziałek na środku głowy. W prawdzie nie rezygnuję zupełnie z ogolonego boku, ale póki co będę go nosiła zakrytego. Co myślicie o tej zmianie? Bardziej na plus czy jednak nie koniecznie mi pasuje? Jestem bardzo ciekawa Waszego zdania, więc czekam na komentarze! :)




Floral sweatshirt - H&M / leather skirt, bag - no name / wedges- Bershka / chain- River Island 


Fot. by Marta Orzędowska

13 komentarzy:

  1. Kaska!!!nawet sie nie waż nosić innej fryzury. Wygladasz pieknie!

    Blondzia:)

    OdpowiedzUsuń
  2. masz cudowne włoski ♥ a połączenie bluzy i spódniczki idealne! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. mi się bardzo podobasz w takim kobiecym wydaniu :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdecydowanie za rzadko się pojawiasz :) Ja też mam tą bluzę i ją uwielbiam :) Przez to, że jest cieplutka świetnie się sprawdziła zimą w górach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, ale obiecuję, że się poprawię. Już teraz szykuję kolejne posty :)

      Usuń
  5. ślicznie wyglądasz! :) i masz przepiękne paznokcie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Kasiu! Jestes super!:)
    swietne połączenie, pozytywne zdjęcia i jak zawsze genialne ubranka!!!

    Buziaki:*
    Ola

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...