17.01.2014

My first Glossy Box

       Zgodnie z tytułem posta chciałam podzielić się z Wami odczuciami po otrzymaniu mojego pierwszego magicznego pudełka :)
          Początkowo miałam ogromny dylemat, które pudełeczko wybrać- Glossy Box, czy może jednak Shiny Box. Słyszałam wiele pochlebnych opinii o obu firmach, więc sami rozumiecie, że decyzja nie była łatwa :) Ostateczny wybór padł jednak na styczniową wersję Glossy Box'a.
        Nie wiem jak Wy, ale ja należę do osób, które lubią niespodzianki, więc już sama koncepcja pudełka wydała mi się bardzo interesująca. Ponad to ogromna ciekawość co skrywa dane pudełko i emocje, które towarzyszą nam przy jego otwieraniu są dla mnie dodatkowym atutem.
         Moje pudełeczko otrzymałam wczoraj i uwierzcie mi, że czułam się podekscytowana, jak małe dziecko. Chciałam od razu, w trybie błyskawicznym je otworzyć i sprawdzić, co jest w środku. Udało mi się jednak poskromić swoje emocje, aby zawartością podzielić się również z Wami :)



Wielkie testowanie zaczynam od jutra! Mogę dodać, że jestem bardzo zadowolona ze styczniowej edycji i już nie mogę się doczekać następnych :) 

1. Pantene Pro-V Nature Fusion Oil Therapy - Eliksir z olejkiem arganowym zapewnia 24-godzinną ochronę przed uszkodzeniami oraz odżywienie dla zdrowo wyglądających włosów, bez ich obciążenia.
Cena Produktu:  21,99 zł / 100 ml    Produkt Pełny

2. Lirene Balsam do ciała Golden Charm - Balsam pozwala poczuć prawdziwą magię złotych drobinek na skórze, która rozbłyśnie szlachetnym blaskiem. Zmysłowy zapach podkreśla naturalne kobiece piękno.
Cena Produktu:  16,99 zł / 200ml

3. Lierac Initiatic - Wygładzający fluid emulsja do skóry mieszanej i tłustej redukujący pierwsze zmarszczki.
Cena Produktu: 140 zł / 40ml

4. Benefit Cosmetics The PORE fessional - Wygładza zmarszczki i minimalizuje pory, skóra po jego zastosowaniu natychmiast wygląda jedwabiście gładko. Doskonały jako baza pod makijaż do każdego rodzaju cery.
Cena Produktu:  149 zł /  22ml

5. Yasumi Konjac Sponge - Złuszcza i głęboko oczyszcza skórę twarzy, jednocześnie regenerując ją oraz stymulując przepływ krwi.
Cena Produktu: 19 zł    Produkt Pełny 


9 komentarzy:

  1. hej świetny blog ! my dopiero zaczynamy ale mamy nadzieję, że wpadniesz i zostawisz komentarz po sobie http://fashionablegirlsevaaluniaa.blogspot.com/ z góry dziękuję /Luniaa

    OdpowiedzUsuń
  2. chętnie bym przygarnęła to pudełko! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. swietna niespodzianka

    obserwuje i licze na to samo
    http://iamemilia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. genialne pudełko! benefit najlepszy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwsze ? Gratulacje ! Dość ciekawa zawartość ;) Pozdrawiam z mroźnego Gdańska ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. super :)
    obserwujemy? :) http://dstreet-pl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...