07.12.2013

Panna Kazikowa w programie "Jej Styl"

       Pamiętacie jeszcze post przedstawiający nagranie do programu "Jej Styl", w którym wzięłam udział ( KLIK ) ??  Ten dłuuuuugo wyczekiwany odcinek ze mną w roli głównej wreszcie został wyemitowany na antenie Telewizji TTM :))
       Muszę przyznać, że początkowo stresowałam się niemiłosiernie (nawet teraz, kiedy oglądam ten odcinek czuję małe "kręcenie" w brzuchu). Na szczęście przyjemna atmosfera na planie i wyjątkowo przyjazna ekipa programu szybko pomogła mi się wyluzować i swobodnie odpowiadać na zadawane pytania.
       Jeśli jesteście więc ciekawi co inspiruje mnie najbardziej, jak wygląda przygotowanie danego posta, czy można zarobić na prowadzeniu bloga i najważniejsze: jak łatwo i tanio przerabiać swoje ubrania- Zapraszam do oglądania poniższego programu! :))


P.S. Koniecznie dajcie znać co myślicie i czy Wam się podoba :*

7 komentarzy:

  1. Ja zawsze ucinając nogawki tnę koślawo -.- Dobrze wypadłaś!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli chcesz strzępić nogawki to raczej nie ma to większego znaczenia czy wyjdzie troszkę krzywo :)

      Usuń
  2. Kasiu moim zdaniem wypadłaś rewelacyjnie ! Obejrzałam z zaciekawieniem :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Marlenko najmocniej! :) naprawdę stresowałam się efektem końcowym, ale cieszę się, że Ci się podobało:)

      Usuń
  3. Kasiu wypadłaś rewelacyjnie !! Obejrzałam z zaciekawieniem . Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...