07.11.2013

Tartan shirt

       Nareszcie! Po niemal dwutygodniowej rozłące z internetem, w końcu zostałam podłączona do świata! I choć zawsze uważałam, że jestem w stanie bez niego żyć- teraz okazało się to wielkim kłamstwem. Nagle tysiąc spraw zwaliło mi się na głowę, których nawet nie ma możliwości inaczej załatwić, jak tylko drogą mailową. Bo przecież gołębia pocztowego nie wyślę! ^_^  
       Kryzys jednak został zażegnany i wracam do regularnego blogowania. Mam już w głowie kilka pomysłów, więc wkrótce możecie się spodziewać wielu ciekawych postów! Tymczasem zostawiam Was z małą dawką nowych zdjęć. Tym razem postawiłam na jeden mocny akcent kolorystyczny w postaci kraciastej, czerwonej koszuli. Reszta miała pozostać dla niej tylko tłem. Jak Wam się podoba takie zestawienie? :)

Shirt, pants- C&A / jacket- Atmosphere / shoes- schuzz.com / bag- no name / collar cuff- Sinsay

Fot. by ShinySyl

14 komentarzy:

  1. Świetna koszula , a kolor czerwony bardzo do Ciebie pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. witam, ja z pytaniem pewnie dość banalnym, ale bladego pojęcia nie mam, jak wstawić napis, taki jak masz w nagłówku, by było białe tło. gdy wstawiam zdjęcie z białym tłem, to na blogu robi się szare :/
    dziękuję bardzo za ewentualną podpowiedź, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam podobną sytuację przy tworzeniu jednej z zakładek, udało mi się to zmienić zastępując białe tło transparentnym. Spróbuj, powinno działać :)

      Usuń
  3. i przepraszam, że nie na temat w sumie ta moja wypowiedź ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Stylowo! Z pazurem ;)
    Super!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie :))) Świetną masz tą koszulę :)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Koszula i fryzura jest obłędna kochana :)
    Pozdrawiam Serdecznie
    http://zocha-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Myślę, że jak najbardziej modnie :D. Ps. Dopiero jak braknie internetu, to zdajemy sobie sprawę, jak bardzo jest on potrzebny, i to nie tylko w kwestii rozrywki.

    www.bestjaabestja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. koszula wspaniała <3 ślicznie wyglądasz !

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo fajna stylizacja, z pewnością rzuca się w oczy na ulicy !

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...