02.10.2013

Trill it!

Dzisiaj możecie mnie zobaczyć w zupełnie nowej odsłonie- na sportowo. Koszula, trampki, czapka i jestem gotowa do wyjścia! Bardzo lubię takie zestawy. Wybieram je kiedy dzień zapowiada się bardzo pracowicie, a przede mną kilka spraw do załatwienia na mieście. A Wy macie swoje ulubione zestawy, po które sięgacie kiedy jesteście wyjątkowo zalatani? :)




jacket- Atmosphere / trill it top- H&M / jeans- Stradivarius / shirt- Topman / beanie- Bleta / chain- River Island


 Fot. by ShinySyl

13 komentarzy:

  1. fajnie :) podobnie jak u mnie ;))) ale czapy to Ci zazdroszczę! cudna jest!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://bleta.pl/cat,13_czapki__Ghetto_Unisex uwielbiam ich czapy! :)

      Usuń
  2. Wspaniale, stylowo i jak zawsze z pomysłem Kasiu!! Czad:)!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo podoba mi się Twoja torebka!! :)

    Buziaki
    xo xo xo xo xo xo xo

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz cudownie zrobione ombre! <3 Fajnie łączysz wzory i faktury - podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Swietny pomysl. Uwielbiam polaczenie czerni z czerwienia. Zdecydowanie dobry wybor :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Podoba mi się całość, poszczególne elementy świetnie się uzupełniają! ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. super blog ;)
    http://lans8380.blogspot.com/ zapraszam do siebie ;) kazde obserwowanie i komentarz bedzie odwzajemniony ;))

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...