10.10.2013

Acid Wash Shirt

Ci z Was, którzy regularnie zaglądają na mojego bloga wiedzą, że bardzo lubię czarny. Co więcej należę do tej grupy ludzi, którzy uważają, że czarny to KOLOR :) Kiedy decyduję się na tę barwę lubię wówczas postawić na różnorodność tkanin, aby nie było zbyt nudno i monotonnie. Tak jest również w tym przypadku. Marmurkową koszulę (która de facto jest najmocniejszym elementem całej stylizacji) połączyłam z mocno błyszczącymi leginsami i skórzaną ramoneską, która zamiast tradycyjnych klap ma surowo wykończony materiał w stylu waterfall. Myślę, że całość prezentuje się interesująco. A Wy co myślicie o takich stylizacjach? Lubicie kolor czarny? :)



 Acid Wash Shirt- H&M / Waterfall Jacket, necklace- New Look / Leggings, clutch- No Name / Boots- Sequin Shoes

Fot.by ShinySyl

11 komentarzy:

  1. Czarny to moje drugie imię! :D Uwielbiam ten kolor. Uważam, że pasuje naprawdę do wszystkiego.
    Co do Twojej stylizacji - bosko wyglądasz! Brawa za odważne legginsy :) Ja jestem fanką takich, ale sama bym ich nie założyła.

    furiosus.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Niezłe stylizacje, typowo blogerskie :D powodzenia ;)

    www.bestjaabestja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Zestaw dosyc ciezki ale jakze efektowny :) pasuje Ci taki styl :)

    OdpowiedzUsuń
  4. wygladasz interesujaco i odwaznie :) swietny fryz i piekne paznokcie, podoba mi sie tez stylizacja udana :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowne masz buty, paznokcie i te leginsy ! :)

    http://glowingiinthedark.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny naszyjnik i paznokcie!!! a właśnie takich no name lateksiaków szukam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczny look, bardzo mi się podoba, masz wyczucie stylu:) zapraszam czasem do mnie:) może obserwujemy?:) www.high-heeled-view.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. naszyjnik w połączeniu z koszulą daje świetny efekt. Paznokcie są mega<3 pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczne masz pazurki <3 ładnie wyglądasz :******

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam kolor czarny i takie świetne stylizacje!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...