16.09.2013

RevitaLash

Jak zapewne pamiętacie jakiś czas temu wraz ze Studiem Fryzur Elżbieta Pniewska organizowałam na blogu konkurs, w którym do wygrania była kuracja kosmetykami Revitalash. Dzisiaj przedstawiam Wam relację ze spotkania, na którym porównywałyśmy efekty kuracji. Z racji tego, że jestem posiadaczką rzęs, które nigdy szczególnie nie grzeszyły długością, postanowiłam sięgnąć po odżywkę przeznaczoną właśnie do nich. Już po miesiącu stosowania zauważyłam znaczne wydłużenie i pogrubienie rzęs. Zmienił się także ich kolor- wypłowiałe włoski, zamieniły się w gęste, czarne firanki :) Więcej ciekawostek na temat tego specyfiku możecie przeczytać na stronie salonu Pani Eli ---> KLIK.


Oto zwyciężczynie naszego konkursu wraz z właścicielką salonu- Panią Elą. Jak widać humory dopisują, zapewne z powodu efektów kuracji ;)
 Przyglądając się tym niesamowitym rezultatom, my również nabrałyśmy ochoty na małą zmianę. A wiadomo przecież, że nikt lepiej o nas nie zadba, jak my same ;)

 Korzystając z ostatnich promieni słońca wraz z ShinySyl i Martyną znalazłyśmy również małą chwilę na ploteczki :)

 Na koniec jeszcze pamiątkowe zdjęcie! Będzie mi brakowało tych wspólnych wariactw w salonie Pani Eli, ale obiecuję, że będę tam wracać. Was również zachęcam! Duża dawka śmiechu, życzliwości i profesjonalizmu gwarantowana! :)

10 komentarzy:

  1. zdjęcia są wspaniałe, musiało być super <3

    OdpowiedzUsuń
  2. ale radość i energia tryska ze zdjęć!

    OdpowiedzUsuń
  3. Revitalash to naprawdę fantastyczna odżywka, aż trudno uwierzyć że generuje takie efekty :) Moja już się kończy także czas zaopatrzyć się w kolejną :) Świetna energia bije z tych zdjęć :)

    Buziaki
    xo xo xo xo xo xo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo tak! Myślałam, że nic już nie pomoże na moje króciusieńkie rzęsy.. A jednak! ;)

      Usuń
  4. No pięknie dziewczyny wyglądacie i zabawna relacja:) Miło się oglądało:) I zazdroszczę kuracji, ja się wciąż waham...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu niepotrzebnie się wahasz. Ten kosmetyk naprawdę działa! Z ledwo widocznych krótkich igiełek wreszcie urosłymi długie, piękne rzęsy :)

      Usuń
  5. pozytywne foty :)
    Revitalash jest na mojej liście must have :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...