18.07.2013

On top of the world

   Jak zapewne zdążyliście już zauważyć styl uliczny, albo jak ktoś woli street style jest zdecydowanie najbliższy mojemu sercu. Cenię go nie tylko ze względu na wygodę, ale również za jego uniwersalność. Przy pomocy odpowiednio dobranych dodatków, takich jak szpilki, torebka czy kobieca biżuteria, czysto sportowy look może szybko zmienić się w casualowy strój i odwrotnie. 
     W dzisiejszym wydaniu postawiłam jednak na sportową wygodę w baseballowym wydaniu. Tylko kij baseballowy i boisko zamieniłam na taras widokowy w gdańskim Manhattanie :) Jeśli będziecie kiedyś w tamtejszych okolicach koniecznie musicie się tam wybrać. Idealne miejsce, aby połączyć chwilę relaksu, wyciszenia wraz z bodźcami wzrokowymi w postaci ładnych widoków. Dodatkowo możecie się zdystansować do otaczającego was świata i na wszelkie ewentualne problemy spojrzeć nieco "z góry" :) Wypróbowałam i polecam, bo naprawdę działa :))




Baseball tee, leggings,chain necklace- H&M/ White hi tops- River Island/ 
Snapback- Urban Flavours

Fot. Martyna Nietupska

25 komentarzy:

  1. Fajna łobuziara z Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;) rozbawiłaś mnie tym komentarzem :))

      Usuń
  2. Uwielbiam Cię w tym stylu moja Panno:**

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak myślałam, że coś znajome mi miejsce :) Widoku ul.Grunwaldzkiej się nie zapomina :D
    Fajnie Ci w takim stylu, lubię Cię w owym wydaniu!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fakt, ten taras to naprawdę fajna sprawa i dodatkowo bardzo przyjemne widoki :)

      Usuń
  4. legginsy mega, całość naprawdę fajnie się komponuje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny look, taki "niegrzeczny" :) No teraz widzę, że to z Martyną grandziłyście z aparatem na tarasie Manhattanu :) Fajne z Was stylistki! Chętnie spotkałabym się z Wami w celu umocnienia Trójmiejskiej blogosfery :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne, że tak! Bardzo chętnie. Wszelkie umacniania Trójmiejskiej blogosfery są zawsze ok, więc przy najbliższej okazji można wyskoczyć gdzieś na dobrą kawę i mile spędzić popołudnie :)

      Usuń
  6. jak tu świetnie! :)

    zapraszam do mnie w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo dziękuję bardzo. Zawsze miło słyszeć (albo widzieć) takie słowa :)
      I zapraszam ponownie oczywiście:)

      Usuń
  7. połączenie legginsów i butów mnie zachwyca! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna całość!

    Dzięki za odwiedziny :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny snapback i leginsy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. choć nie w moim stylu to na pewno z uznaniem bym się obejrzała za Tobą na ulicy :)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. No właśnie, Twój strój i fryzura mówią, że "lejesz" na wszystko z góry;))
    Nonszalancko, nowocześnie. Świetna fryzura sprawia, że wyglądasz nietuzinkowo.
    Ja mam bardziej babciowaty styl, ale wiesz, latka zobowiązują;))

    OdpowiedzUsuń
  12. świetny styl bardzo do Ciebie pasuje

    OdpowiedzUsuń
  13. a ja jakoś nie bardzo czuję się w takim stylu ;-)))

    OdpowiedzUsuń
  14. Zastanawiałam się nad tą koszulką w H&M :P Nigdy nie wchodziłam na taras w Manhattanie, muszę spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  15. mega odważny dzisiejszy outfit, na prawdę, te spodnie ryzykowne a wybroniłaś się świetnie.
    ps. widziałaś już ze PH Matarnia szuka twarzy jesiennej kampani reklamowej na fejsie? planujesz udział? :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Twoje stylizacje faktycznie są ekstra i do tego na prawdę wygodne, sama noszę się podobnie;)Tylko ja niestety nie mam tak dobrego wyczucia do dobierania dodatków;)Start w konkursie Matarni to dobry pomysł:) Fajna promocja dla Ciebie, a radość z fajnych kombinacji ciuszków dla głosujących;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...