14.06.2013

KOKNURS - WYGRAJ KOSMETYKI REVITALASH

 Dzisiaj Kochani Konkurs!!! :)
 
Jestem typową kobietą- bardzo lubię dbać o siebie, swój wygląd i samopoczucie. Zwłaszcza, kiedy mogę liczyć na wsparcie profesjonalnych kosmetyków i zrobić sobie w domu małe Spa!:) Jeśli Wy również należycie do takich osób- ten konkurs jest właśnie dla Was!

Nagroda:

- miesięczna kuracja wybranym przez siebie kosmetykiem firmy RevitaLash
- sesja zdjęciowa przed kuracją
-sesja zdjęciowa po kuracji



Co trzeba zrobić?

Aby wziąć udział w konkursie należy :
- polubić mój profil na fb  KLIK
- polubić profil Salonu Fryzur Elżbiety Pniewskiej  KLIK
- napisać w komentarzu dlaczego to właśnie do Ciebie powinna trafić nagroda

Konkurs trwa 10 dni (14.06 -24.06)


RevitaLash to renomowana marka, która dbanie tylko o nasze zewnętrzne piękno, ale również o dobre samopoczucie i co roku zostaje odznaczana wieloma prestiżowymi nagrodami.


Jest o co walczyć, zatem do dzieła! Mocno trzymam z Was kciuki!

Ja również zaczynam testować kosmetyki i już nie mogę się doczekać efektów! :)


4 komentarze:

  1. Nagroda powinna trafić do mnie bo już powoli tracę wolę walki o moje włosy. Zawsze miałam cienkie, i dość krótkie włosy. Niestety się wykruszają i rosną tylko do pewnego momentu. Bardzo chciałabym przetestować ten produkt bo może dzięki niemu pierwszy raz w życiu uśmiechnę się na widok moich włosów.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nagroda powinna być dla mnie, bo moich rzęs prawie nie widać! Z włosami nie jest lepiej, znacznie mi się przerzedziły. Po ciąży codziennie rano znajduję garść włosów na poduszce, wypróbowałam mnóstwo specyfików i nic mi nie pomaga. Lubię dobrze wyglądać,chciałabym znowu mieć lśniące i gęste włosy. Dzięki kuracji moja córa kiedy zacznie mówić będzie mogła pochwalić się innym dzieciom, że ma najładniejszą mamę ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. o nie, nie drogie Panie.
    A ja wam powiem że do mnie:P taka skromna osoba ze mnie ;) no ale uwierzcie mi za Chiny ludowe więcej nie eksperymentuje z moimi rzęsami i nie chciałybyście mieć teraz takich.
    Takich tzn. widełki, nie wiem jak to inaczej określić, niczym wydziobana przez kury i jakich to ja tuszy nie używam i innych odżywek.. ale właśnie! nie Revitalsh i tu mój błąd!!
    Bije się w pierś i mówię głośno moja wina! a zaczęło się to tak: otóż chciałam w ciąży być piękna bo kto zabroni ? i mieć ten wachlarz co reklamowała Anna Przybylska Astor Volumetrix.
    No wiecie idealna separacja rzęs , zero sklejeń , pogrubienie nawet do 8 razy… a więc nosiłam sztuczne rzęsidła i się dorobiłam właśnie tych widełków i teraz jedynym ratunkiem jest dla mnie Revitalash i wtedy będę mogła rzec niczym właśnie Anna z reklamy Astora…”jak pięknie być sobą..” :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie ukrywam, że byłabym zaskoczona, a zarazem niesamowicie szczęśliwa mają okazję przetestowania kuracji do włosów.
    Nie będę się rozpisywać o tym, że włosy zawsze miałam cienkie i przetłuszczające się. Zapuszczałam by mieć je do poły pleców (nie udało się). No i ta objętość, której nigdy nie było. Przyszedł taki czas, że nawet zaczęły wyglądać co raz lepiej. Byłam w niebo wzięta. Ten stan nie trwał jednak długo. Okazało się, że mam do wycięcia endometriozę (taki guz w brzuchu). Po operacji zaczęłam kurację lekami by stan chorobowy nie nawrócił. Wtedy zaczął się horror. Włosy, których i tak nie było za wiele zaczęły wypadać garściami. Od zakończenia terapii lekami minęło już pół roku. Włosy przestały wypadać, ale problem pozostał. Gdy tylko chcę spiąć włosy u góry, lub w kitka, powstają prześwity. Muszę poświęcać dużo czasu na ukrywanie niedoskonałości tym bardziej, że pracuję z klientami. Jak wiadomo w pracy też liczy się wygląd i nie mam szans na ukrywanie się pod czapką. Zaczynam być już tym zmęczona.
    Nie oczekuję zbyt dużo. Chciałabym tylko by wrócił stan sprzed choroby. Mogą już zostać cienkie i przetłuszczające się, byle tylko zaczęły rosnąć nowe włoski, które zakryją prześwity :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...