10.06.2013

Ale Trendy Fashion Meeting cz. 2 / Video

       Otrzymałam już resztę zdjęć ze spotkania blogerek i sesji zdjęciowych zorganizowanych w sopockiej Zatoce Sztuki i Mera Spa Hotel. Zarówno zdjęcia, jak i same wnętrza hotelu są na tyle klimatyczne, że postanowiłam podzielić się nimi z Wami i zrobić kolejny post :) 
      Tak jak wspominałam w poprzednim poście było to dla mnie nie tylko przemiłe spotkanie i możliwość poznania wspaniałych dziewczyn, z którymi łączy mnie ta sama pasja- blogowanie, ale również lekcja nauki od doświadczonych fotografów. Ze swojej strony mogę Was zapewnić, że między mną a dziewczynami zawiązały się przyjaźnie, które mam nadzieję zaowocują nowymi, wspólnymi projektami, których efekty będziecie mogli zobaczyć w postaci zdjęć na naszych blogach :)  Claudie, Marta Dymek, Cammy, Kapuczina, Gabrielle i AleTrendy jeszcze raz dziękuję za fantastyczne spotkanie!
A Was Kochani zostawiam z dużą dawką zdjęć i Video-relacją z naszego spotkania. Przyjemnego oglądania!  :*


 Fot. Adam Gardziewicz

 Fot. Tomasz Gałązka

 Fot. Hanna Jakąbczyk

Fot. Sylwia Jankowska

 Fot. Anna Songin

12 komentarzy:

  1. Świetna relacja i zdjęcia :)) super wyglądałaś!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie wyglądacie pięknie! Masz genialne leginsy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super dziewczyny wyglądacie ! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie wyglądasz, rewelacyjny look!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawym jest ze ledwo znana blogerka - Ty jestes zapraszana na takie spotkania

    OdpowiedzUsuń
  6. Piekne masz zdjęcia Słońce!
    Aż mogłabym na nie patrzeć w kółko! <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne masz zdjęcia Słońce!!
    Mogłabym je oglądać w kółko<3

    OdpowiedzUsuń
  8. jeju jak ja Wam dziewczyny zazdroszczę! ;)
    wszystkie wyglądały pięknie! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. świetnie zdjęcia i świetna atmosfera ! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna fryzura!!
    Zapraszam do wzajemnej obserwacji :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...