06.05.2013

Nowości kwiecień 2013

   Dzisiaj kolejny post z serii "Nowości w mojej szafie". Posty tego typu robię stosunkowo rzadko, z dwóch względów- albo nowych rzeczy nie jest specjalnie dużo, albo zwyczajnie dopada mnie lenistwo :)  Z racji, że nie robię zakupów "hurtowo" (zazwyczaj są to pojedyczne rzeczy) zawsze obiecuję sobie, że na koniec danego miesiąca zbiorę wszystkie nowe nabytki, obfocę i wrzucę na bloga. Ostatecznie jednak wygląda to trochę inaczej- najczęściej odkładam to w czasie, a później po prostu zapominam :) 
  W ubiegłym miesiącu takich nowości nazbierało się wyjątkowo sporo, dlatego też stwierdziłam, że wypadałoby wreszcie sięgnąć po aparat, laptopa i zrobić szybki wpis. Tak więc oto jestem! :D
  

 
Wzorzyste cygaretki H&M

Morelowe rurki Mohito

Białe rurki Mohito

Czarne cygaretki z białymi lampasami H&M

Komplet w szare kwiaty H&M

Bluzka w czarno- białe pasy H&M

Ombre tee Sinsay

Biały pleciony sweter typu ovesize New Yorker

Baletki No name

Czarne cygaretki w kant Papaya

 Mini plecak z frędzlami H&M, opaska No name, zegarek Calvin Klein Jeans

5 komentarzy:

  1. cudne nowości :)
    zapraszam do siebie ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Super. Dzisiaj byłam w H&M i zastanawiałam się nad tą bluzką w paski :D

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo podobają mi się rzeczy klasa!!!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...