10.05.2013

Jeremy Scott for Adidas Oryginals

      Dzisiaj prezentuję Wam efekty jednej z najbardziej wyczekiwanych przeze mnie sesji zdjęciowych- mianowicie w najnowszej kolekcji Jeremy'ego Scotta dla Adidas Oryginals. W prawdzie zdjęcia powstały już w marcu, ale myślę, że warto było poczekać na tak fajny efekt końcowy. Surowe wnętrze pralni, w której robiliśmy zdjęcia idealnie komponuje się z odjechanymi, bardzo kolorowymi ubraniami Jeremy'ego i nadaje im nieco industrialnego charakteru. A to bardzo wpisuje się w moje poczucie estetyki. 
     Wraz ze mną udział w sesji wzięły dwie zaprzyjaźnione blogerki i stylistki (ShinySyl i Martyna ). Wszystkie świetnie bawiłyśmy podczas buszowania między półkami WorldBox'u w poszukiwaniu stylizacji, jak i na samej sesji zdjęciowej.
   Mam nadzieję, że zdjęcia i Wam przypadły do gustu. Czekam więc na Wasze opinie i komentarze.


P.S. Przy okazji ogromne podziękowania dla WorldBoxu za miłą współpracę przy sesji.
 I pamiętajcie: Wszystkie drogi prowadzą do WorldBox'u w gdańskim Manhattanie! ♥


14 komentarzy:

  1. świetna sesja, szkoda ze taka trochę nieostra :) wyglądacie przekozak w Jeremym! :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. fajne zdjęcia, ale kto je robił? czekałyście od marca, a większość jest rozmazana i słabej jakości. Pomysł, miejsce, strój i wszystko super, ale zdjęcia średnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdjęcia, które dostałam były w małej rozdzielczości dlatego wyszedł taki efekt. Czekam na zdjęcia w oryginalnym formacie, więc niedługo wszystko będzie odpowiednio ostre :)
      Pozdrawiam

      Usuń
    2. Pozwolę sobie tylko na małe 3 słowa wyjaśnienia ;) a) To są tylko podglądowe klatki. b) Zdjęcia były gotowe 3 dni po. Czekaliśmy ze zgodą na publikacje dość długo. c) To nie była tyle sesja, co spontaniczny 10 minutowy shooting ;)

      Usuń
    3. Sesja czy shooting- ważne, że wyszło fajnie Arturo! ;)

      Usuń
  3. jeeeej, jestem wielką fanką Twoich włosów - pierwsze ombre, które mi się spodobało! według mnie ten styl jest już troszkę oklepany, ale u Ciebie widzę idealnie dobrane i delikatnie przechodzące kolory od ciemnego do najaśniejszego (w przeciwieństwie do dziewczyn, które wyglądają jakby umoczyły 5cm końcówek włosów w farbie olejnej) jestem na TAK ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. OOooooo dziękuję Ci najmocniej :) Miło to słyszeć ^^

      Usuń
  4. świetne są te zdjęcia! można pozazdrościć udziału w tej sesji ;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...