26.04.2013

Otwarcie Sinsay Gdańsk



        Przedwczoraj odbyło się oficjalne otwarcie pierwszego sklepu Sinsay w Gdańsku, na które jakiś czas temu dostałam zaproszenie. Po przybyciu na miejsce zszokowały mnie tłumy mnożące się przed wejściem do sklepu. Szczerze nie spodziewałam się aż tylu osób :) Otwarcie sklepu poprzedziło Vip Sale, na którym miałam okazję nie tylko zapoznać się z kolekcją marki, ale również poznać trójmiejskie blogerki. Dziewczyny okazały się naprawdę przemiłe i już teraz mogę Was zapewnić, że na jednym spotkaniu się nie skończy. To ogromna frajda poznać ludzi, z którymi mogę dzielić moją pasję :)
Krótko mówiąc było modnie, kreatywnie i baaardzo inspirująco- czyli dokładnie tak, jak lubię najbardziej :) 


Chwila dla fotoreporterów! 

Tłumy czekające na oficjalne otwarcie sklepu :)

Foto-budka!!! Chcę ją mieć! Mega fajna zabawa gwarantowana! :D
Fot. ZP/Namonciaku


Moje siostry "po fachu", czyli Blogger Dream Team! :) 

13 komentarzy:

  1. Wszystkie dziewczyny wyglądały zachwycająco :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie wyglądałyście cudownie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda że nie piszesz prawdy bo z tego co słyszałam jak wracałaś z autobusem do domu to to iż nawet nie zapoznałaś się z kolekcją,że po paru minutach wyszłaś z tamtąd,że było tyle ludzi, że tylko parę zdjęć pstryknęłaś.Dla prawdziwej modowej pasjonatki nie była by to żadna przezeszkoda.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fakt! Z calusieńką kolekcją nie udało mi się zapoznać, ale szczerze mówiąc myślę, że mało jest osób, które tego dnia zdążyły przejrzeć cały asortyment sklepu. Widziałam za to większą część. Jeśli chodzi natomiast o te- jak uważasz "kilka minut" spędzonych na otwarciu sklepu, to byłam tam od 16:30, natomiast wyszłam kilka minut po 19, więc na przyszłość jeżeli już podsłuchujesz czyjeś rozmowy telefoniczne to rób to bardziej umiejętnie :)
      Pozdrawiam Cię Anonimie :)

      Usuń
    2. Jeee kochamy anonimów <3 Było mega!

      Usuń
  4. zazdroszczę, wyglądałyście świetnie ! :)
    obserwuję :3

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajna fotorelacja. Dopatrzyłam się cudnych wzorków na paznokciach, choć i sama stylizacja wymaga pochwały ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Paznokcie były poniekąd inspiracją do stylizacji ;)

      Usuń
  6. ależ super wyglądałaś :)))

    OdpowiedzUsuń
  7. spodnie w paski *_*
    Przy okazji zapraszam do siebie po wiele inspiracji i zachęcam do obserwowania :)
    http://galaxyinspirations.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. lovely, great photos! would you like to follow each other in gfc and bloglovin? let me know!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...