10.01.2013

This is a (wo)man's world

 Jaki tytuł taki post. "This is a man's world" całkiem trafnie określa dzisiejszy look. Dlaczego? Otóż większość rzeczy, które mam na sobie pierwotnie była przeznaczona właśnie dla mężczyzn :)  Osobiście uważam, że męskie ciuchy są dla kobiet fajną alternatywą. Można je dowolnie łączyć z damskimi ciuchami i wciąż wyglądają dobrze. Poza tym zauważyłam jedną ważną zależność (przynajmniej w moim przypadku). Często gdy wymyślę sobie jakąś rzecz, którą chciałabym mieć w swojej garderobie, mogę praktycznie zachodzić się na śmierć w jej poszukiwaniu i wcale jej nie dostać w działach z damską odzieżą. A gdy tylko skieruję moje kroki na męskie wieszaki- pach! i już mam! Tak właśnie było z  tą czarną bejsbolówką. Nawet nie chcę myśleć ile czasu zmarnowałam, ile galerii i sklepów on line odwiedziłam, aby ją znaleźć. Na próżno oczywiście! Ostatecznie kupiłam ją w dziale chłopięcym H&M'u. o_O  
Dlatego też, gdy tylko wybieram się na jakieś zakupy zazwyczaj zachodzę również na męskie działy sklepów, aby zobaczyć co ciekawego mają do zaoferowania. Najczęściej moją uwagę przyciągają górne partie garderoby typu bluzy, t-shirty, topy, kurtki oraz dodatki. 
W przypadku dzisiejszego zestawu mam na sobie kurtę, szarą bluzę, którą potraktowałam jako tunikę oraz czapkę. I wszystko znalezione na męskim dziale :)
A Wy co o tym myślicie? Zdarza Wam się zachodzić na męską część sklepu? Jeśli tak to po co najczęściej sięgacie? Pytanie rzecz jasna skierowane do kobiet ^_^
No! To życzę Wam miłego dnia i do usłyszenia! :)




 Baseball jacket- H&M/ Grey sweatshirt- H&M/ Leggings- Oasap / Beanie- H&M/

PHOTOS by LUI

32 komentarze:

  1. masz boskie legginsy i kolor ust! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo podoba mi się Twój makijaż!!:)
    nie mogę oderwać oczu!:D

    OdpowiedzUsuń
  3. to prawda bo ja wymysliłam sobie bluzę i jej ideał znalazłam także w dziale męskim :) mam tez mężki sweter w swojej szafie ;) męskie t-shirty też często mnie zachwycają!

    a tak poza tym to świetny look :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że nie jestem w tym osamotniona ;)

      Usuń
  4. Dziś po raz pierwszy trafiłam na Twojego bloga i jestem zachwycona :) Masz genialny styl no i jesteś piękną kobietą, która nie boi się oryginalnych połączeń :) Będę zaglądać. Mam pytanie odnośnie czapki Cocaine i Caviar, jesteś z niej zadowolona? Przymierzam się do zakupu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej dziękuję Ci najmocniej! Bardzo miło słyszeć (albo raczej czytać) takie słowa :*
      Odnośnie czapki- jestem z niej ogromnie zadowolona. Jest naprawdę solidnie zrobiona i co ważne ma regulację z tyłu więc będzie dobra dla każdego :) Dość długo zwlekałam z jej zakupem i powiem szczerze, zupełnie niepotrzebnie :)

      Usuń
  5. Rewelacja! Kurtka jest świetna!!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Slicznie, ja często podkradam mężowi swetry i bluzy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetnie wyglądasz!
    torba-mistrz!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. czapka i kurtka - rewelacja

    zapraszamy do nas
    http://being-brainwashed.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. swietne leggi!

    Zapraszam do konkursu na: http://madame-chocolate.blogspot.com/ :))

    OdpowiedzUsuń
  10. I to się kurwa nazywa styl, a nie te wszystkie pitu pitu

    OdpowiedzUsuń
  11. Moim zdaniem idealnie na dziewczynach wyglądają męskie koszule
    świetnie się prezentujesz

    OdpowiedzUsuń
  12. łaaał, super! :) dokładnie , this is a woman's world znacznie lepiej brzmi niż man's :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Beautiful pictures my dear! your blog is so lovely!:)
    we can follow each other if you want :)
    http://www.borsadimarypoppins.com/
    xoxo Gloria

    OdpowiedzUsuń
  14. Super, szałowe zestawienie♥ pieknie,pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  15. Podoba mi się każdy jeden element twojej stylizacji. Do tego świetny makijaż i fryzura. REWELAcJA!

    OdpowiedzUsuń
  16. masz wspaniałego bloga! będzie mi miło jeśli spodoba Ci się mój i również go zaobserwujesz ;))

    OdpowiedzUsuń
  17. piękna stylizacja! wszystko pasuje do Ciebie idealnie a kolor szminki to mistrzostwo świata. Tak trzymaj!

    Pozdrawiam, R.L.

    OdpowiedzUsuń
  18. boska bejsbolówka! świetnie zestawiłaś ubrania stylizacja idealna :) masz bardzo fajny styl z przyjemnością obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  19. ja uwielbiam chodzić w męskich koszulkach i bluzach ;d
    a Twój zestaw jest zajebisty! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetny blog :))
    Ciekawy post ;] Podoba mi się !!!
    Życzę miłego dnia.

    Zapraszam również do mnie :)
    I na moją stronę https://www.facebook.com/pages/In-another-light/413836138693856
    Za polubienie byłabym ogromnie wdzięczna !

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetna stylówka. Przeglądam twojego bloga i napotkałam się na wiele fajnych zestawów.
    Świetny blog ♥ Dodaję do obserwowanych i wolnej chwili zapraszam do siebie na nowego bloga :


    http://angelischill.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Ojej! Skąd Ci przyszło do głowy, żeby być blogerką modową? Raczej sukcesu nie odniesiesz ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej to takie przykre drogi specjalisto od odnoszenia sukcesów :) przecież ja nikogo nie zmuszam do odwiedzania mojego bloga, więc jeśli Ci się nie podoba proponuję zapomnieć o jego istnieniu i więcej na niego nie wchodzić! :)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...