10.12.2012

Nowości w mojej szafie

Dzisiaj kolejny post z cyklu "Nowości w mojej szafie". Mogę stwierdzić, że najszybciej rozrastającą się częścią mojej garderoby ( o ile w ogóle można to tak nazwać) jest biżuteria. Ostatnimi czasy to właśnie ją kupuję najczęściej i przyznam szczerze, że powoli zaczyna mi brakować na nią miejsca. Ale na ten temat poświęcę osobny post, który jak myślę ukaże się już niedługo :) Wracając jednak do tematu dzisiejszego - chciałam Wam pokazać kilka nowych rzeczy, które wzbogaciły moją szafę. W niektóre z nich zaopatrzyłam się sama, inne natomiast dostałam (jak myślę za dobre zachowanie^_^) od Mikołaja.

Tak więc zaczynajmy :) Jak już pewnie zauważyliście znaczną przewagę stanowią neony. Myślę, że są idealnym "rozweselaczem" na ponure, zimowe dni. Neonowa czapka chodziła za mną dłuuugo, ale cały czas nie mogłam zdobyć tej idealnej. Na szczęście Mikołaj zrobił to za mnie. Tak więc przy okazji mega wielkie DZIĘKUJĘ :) 

 Następnie, standardowo już, kilka nowości biżuteryjnych również w kolorze zielono- żółtej "żarówki" oraz błyszczącego srebra :)
 Earings, necklace, metal plate belt- H&M/ silver cuffs- New Yorker

 Czarna kamizelka ze sztucznej skóry znaleziona w sklepie New Yorker na przecenie ze 169 zł na 79,99 zł :)

Biały top z męskiej kolekcji Divided Grey H&M zawsze może posłużyć jako tunika lub sukienka.

Czarne sztyblety na niewysokim słupku zakupione w internetowym sklepie schuzz.com .


8 komentarzy:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...