13.12.2012

Neon touch

 Neony i jeszcze więcej neonów! Tak jak wspomniałam w poprzednim poście neony są dla mnie najlepszymi "rozweselaczami" zimowych dni. Tak więc cały czas stosuję się do tej zasady:) A Wy macie jakieś swoje skuteczne sposoby na tegoroczną zimę? Piszcie, chętnie poczytam :) A tymczasem uciekam bo.... Właśnie się dowiedziałam, że zostałam ciocią- super szczęśliwą ciocią, więc wybaczcie, ale lecę przywitać małą Helenkę ^_^
Ściska Was mocno i życzę równie miłego dnia ! :)




Neon beanie- Carhartt / ankle boots- Schuzz / leggings- topshop (SH) / Fur- No Name/ clutch- allegro.pl

PHOTOS by LUI

28 komentarzy:

  1. Świetna czapka, na taka właśnie poluje! Ale do moich blond włosów średnio pasuje :) Super stylizacja! Zapraszamy do nas i pozdrawiamy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ślicznie Ci w neonie! I połączenie torebki i czapki boskie ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  4. swietnie wygladasz :)
    ja tez lubie neony!
    obserwuje i zapraszam do obserwowania mojego - jesli Ci sie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Futerko przepiękne a dodatki w postaci torby i czapy w neonowym kolorze są super:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję, cieszę się, że Ci się spodobała :D
    Kochana, wyglądasz fajnie, czapa świetnie dodaje pazura :))

    OdpowiedzUsuń
  7. oh tak tak! uwielbiam neon! <3

    OdpowiedzUsuń
  8. świetna czapa i futrzak :)

    dziękuję za odwiedzinki, pozdrawiam i zapraszam częściej

    OdpowiedzUsuń
  9. też mam neonową czapkę na zimę :) obserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale Ci ładnie w tej czapie :)) Fajny zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  11. o jak mnie tutaj dawno nie było :) świetne futerko, uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. I like this post so much: these pictures are wonderful!
    What about following each other? Cosa mi metto???
    Win a Daniel Wellington watch!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Lubię nietypowe połaczenia, podoba mi się

    OdpowiedzUsuń
  14. gratulacje! tez niedawno zostałam szczęśliwą ciocią :)

    no i wyglądasz świetnie.. rzecz jasna ;)

    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wspaniale, uwielbiam neony i nie moge oderwać od ciebie oka;* ♥ ✼ świąteczne pozdrowienia;*

    OdpowiedzUsuń
  16. pięknie Ci w tej neonowej żółci :)

    OdpowiedzUsuń
  17. świetny zestaw, neony jak najbardziej na tak!:)

    OdpowiedzUsuń
  18. świetnie wyglądasz! wesołych świąt!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...