21.12.2012

Moda na Manhattan

Dzisiaj chciałam Wam pokazać efekty sesji zdjęciowej dla gdańskiego centrum handlowego Manhattan, w której miałam przyjemność uczestniczyć na początku grudnia. Jak pewnie niektórzy z Was już wiedzą, jakiś czas temu ja i moje dwie koleżanki- Sylwia (również bloggerka shinysyl.blogspot.com) i Martyna zostałyśmy stylistkami tej galerii handlowej. Nie ukrywam, że bardzo się z tego powodu cieszę, ponieważ zawsze jest to dodatkowa szansa dla mnie na dalszą realizację moich planów, a dla Was na darmową usługę stylisty :)) Teraz jeśli tylko macie na to ochotę, możecie wybrać się na zakupy z jedną z nas w dogodnym dla Was terminie- KLIK. Potrzebna jest tylko karta stałego klienta, którą całkowicie bezpłatnie możecie sobie wyrobić w punkcie informacyjnym galerii lub klikając TUTAJ. Serdecznie Was zapraszam do skorzystania z naszych porad i życzę miłego dnia! ^_^

10 komentarzy:

  1. ; o uroczo wyglądacie ! też tak chcę !

    OdpowiedzUsuń
  2. dziewczyny wyglądacie super!!!♥ ♥ ♥ ♥
    BUZIAKI;* OLA

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie wyglądacie na rampie. Uwielbiam <3
    Życzę Szczęśliwego Nowego Roku!


    XOXO, elverka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) Tobie również wszystkiego dobrego w Nowym Roku :)

      Usuń
  4. Amazing pics! you all look great!

    Kisses, Lucy:)

    OdpowiedzUsuń
  5. You look like you had a lot of fun taking these pictures! Great blog :) And thank you so much for the lovely comment on my post. Keep in touch!

    http://sendsallycinnamon.blogspot.co.uk

    Amy x

    OdpowiedzUsuń
  6. no proszę w tym naszym słabiutkim manhattanie tyle sie dzieje? :)
    pozdrawiam kolezanki z Gdanska ;) zapraszam do obserwacji :) ja dodaję!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...