05.12.2012

Burgundy Chic


Dzisiaj serwuję Wam (chyba już po raz ostatni w tym roku) post z serii "jesienny". Zdjęcia były robione już jakiś czas temu, kiedy temperatura za oknem była znacznie wyższa niż aktualnie:) Więc uprzedzając wszelkie pytanie, odpowiadam- nie, nie "noszę" się tak w zimę:)
Co do samego stroju, muszę przyznać, że burgund nigdy jakoś specjalnie nie należał do moich ulubionych kolorów. Teraz jednak, coraz bardziej zaczynam się z nim zaprzyjaźniać :) Osobiście najbardziej podoba mi się połączenie burgundu z klasyczną czernią . Wygląda wtedy bardzo soczyście, prawda? :) Jeśli chodzi o dodatki i biżuterię najbardziej lubię złoto i dlatego też właśnie je wybrałam na dopełnienie całego looku. Krótko mówiąc- zestaw raczej prosty i klasyczny, w którym postawiłam na różne łączenia tkanin i faktur. Mam nadzieję, że i Wam przypadnie do gustu :)

P.S. Dopiero teraz zauważyłam, że buty nie należą do najczystszych :) Wybaczcie więc wszelkie niedociągnięcia ^_^
 Pants, snood- H&M/ ankle boots- Sequin Shoes / jacket, clutch- Allegro / jewelry- Katherine
 

 Photos by Paweł Budkowski

5 komentarzy:

  1. Pięknie Ci w tym kolorze, świetna stylizacja, A brudnych butów nawet nie widać:)) A.

    OdpowiedzUsuń
  2. Szczęka opada :) Super wyglądasz!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. ale Ci pieknie w bordowym! I spodni zazdroszczę ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ahh dziękuję :) a spodnie możliwe, że dostaniesz jeszcze w H&M- warto! ( zwłaszcza, że kosztowały tylko 39 zł w cenie regularnej) :)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...