11.11.2012

Cocaine & Caviar


     Ojjjj bardzo dawno mnie tu nie było! Właściwie aż wstyd się przyznać. Zero postów, zero zdjęć.... Nie ładnie z mojej strony, wiem. Na swoją obronę mam tylko tyle, że w ostatnim czasie przez natłok zdarzeń i zmian zachodzących w moim życiu, nie byłam w stanie znaleźć choć kilku chwil dla samej siebie, nie wspominając już o blogu. Mam więc nadzieję, że okażecie mi trochę wyrozumienia :) Dobra, dość już tej prywaty!
      Ten biały bomber jacket mogliście zobaczyć już kilka postów temu, kiedy pokazywałam ostatnie nowości w mojej szafie (klik). Jednak dopiero dzisiaj miałam go pierwszy raz na sobie :) I mimo, że jest na mnie o wiele za duży, bardzo dobrze się w nim czuję. Aby pozostać w klimacie sportowym dobrałam do niego czarne sneakrsy i czapkę, która również należy do moich ostatnich must have :)Co myślicie o takim połączeniu? Nudno i monotematycznie czy może Wam również odpowiada taki styl? ^-^



Bomber Jacket- Second Hand/ Cap- Urban Flavours / Sneakers- No name/ Leggings- allegro
 

9 komentarzy:

  1. Powrót w bardzo dobrym stylu, świetny zestaw-czapka nadaje charakteru:) A.

    OdpowiedzUsuń
  2. kurtke masz rewelacyjna! podoba mi sie jej kroj!

    OdpowiedzUsuń
  3. boska jest ta czapa! super zestawik stworzyłaś!

    OdpowiedzUsuń
  4. kurtka połączona z tuniką wygląda bosko! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. podoba mi się:) bardzo ciekawe połączenie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. cudowna kurteczka, rewelacyjne zestawienie z czapką i butami
    ♥ ♥ ♥ ♥
    pozdrawiam:* Ola

    OdpowiedzUsuń
  7. aż nie mogę uwierzyć, że kurteczka z sh ;o
    świetnie wyglądasz!:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...