02.08.2012

New in

Taaak! Bardzo długo się zastanawiałam czy sprawić sobie tą torbę. Jest w niej wiele rzeczy dość "nieprzemyślanych" np. jej zapięcie, które nie obejmuje całego wnętrza przez co może zachęcać tramwajowych złodziejaszków do zanurzenia w niej łapki. Ale pomimo tego jej urok i prostota jest tak ogromna, że nie mogłam się powstrzymać i zafundowałam sobie jedną w pięknym odcieniu jasnego brązu ;)
Bag- Zara

Spike Brancelet- No Name

Przyznam szczerze, że bardzo długo zastanawiałam się, które szpilki wybrać. Wybór kolorów był naprawdę imponujący. Ostatecznie jednak zdecydowałam się na pomarańcz i turkus, szkoda tylko, że zdjęcia nawet w najmniejszym stopniu nie oddają ich rzeczywistego wyglądu.
Heels- LuuLuu.pl

 Alexa Dress- SUGARLIPS

Long T-shirt- Cubus

T-shirt - New Yorker
Necklace- DIY

 Yellow Skirt- Cubus

Black skirt- H&M

Od kilku dobrych miesięcy intensywnie poszukiwałam jeansowej katany. Zależało mi na tym, aby nie wydawać zbyt dużo pieniędzy, a zrobić coś interesującego samemu, więc moje poszukiwania ograniczały się głownie do Second Hand'ów. Na szczęście całkiem niedawno znalazłam idealną i w dodatku za grosze. Przygotujcie się więc na małe DIY w najbliższym czasie :)
Jeans jacket- Second Hand

No i ostatnia moja zdobycz- Big Bomber Jacket. Być może nie znajdzie ona u Was uznania, ale dla mnie jest wprost idealna: skórzana, oversize'owa, z czarnymi napami i w dodatku jakby żywcem wyjęta z lat 80  ^_^
Bomber Jacket- Second Hand

14 komentarzy:

  1. Swietne nowosci, zwlaszcza torba!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak mi sie podoba ta torebka i bransoletka !! Zazdroszcze :D

    OdpowiedzUsuń
  3. obłędna torba! A tak oprócz cudownej torebki wszytski mi się podoba ;d

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystko świetne :) Torby nie chwalę bo mam taką samą więc nie wypada ;))

    OdpowiedzUsuń
  5. torba i sukienka - świetne!

    OdpowiedzUsuń
  6. wow oddawaj bransoletke i krzyzyk ;p!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. ju jutro wybieram się do SH. Mam nadzieję, że cos wynajdę. Piękne rzeczy, ale najbardziej spodobała mi się torebka !

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne ciuszki :D sama jestem posiadaczką tych pomarańczowych szpileczek i bransoletki :) ale Tobie podkradłabym kilka skarbów :D

    OdpowiedzUsuń
  9. A mogłabyś pokazać jak wygląda torba od środka i jakie ma zapięcie? Nie żałujesz zakup? ;) ;>

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...