11.08.2012

Inspirations

Źródło: Tumblr

6 komentarzy:

  1. połowę bym chciała! Genialne inspiracje! ;d

    OdpowiedzUsuń
  2. ooooh kocham zdjecie nr 1 i 3 ! a i dziekuje ,bardzo mnie podbudowalas :)

    OdpowiedzUsuń
  3. O wielkie tak dla tych inspiracji, jeszcze letnio, choć jakby już chłodniej to i trzeba myśleć o dłuższych bluzkach. Ciekawa jestem jak stworzysz nową wersję koszuli jeansowej - katany.. Czyżby ćwieki na kieszonce lub na ramionach jak w zdj. z inspiracji? Było by bosko :)

    Podobają mi się Twoje inspiracje i stylizacje, wiec dodaje do obserwowanych. Będę wracać (brzmi jak ostrzeżenie, ale źle nie będzie ;))

    Zapraszam Ciebie do mojej Pracowni Porannych Przyjemności. Już niedługo będę organizowała duże rozdanie. Jako redaktor naczelna portalu o urodzie otrzymuje sporą ilość kosmetyków, a sama nie jestem ich w stanie zużyć, dlatego oddam je w "dobre ręce" w rozdaniu :) Będzie mi miło, jeśli do mnie zawitasz i się zadomowisz :)
    Pozdrawiam ciepło,
    E.

    OdpowiedzUsuń
  4. piękne są te inspiracje! :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...