27.08.2012

DIY Project- Denim Jacket

Pamiętacie jeszcze jeansową katanę, którą kupiłam jakiś czas temu w lokalnym second handzie? Oto właśnie ona. Brakowało w mojej szafie jeansowych kurtek z mocniejszymi, rockowymi akcentami , tak więc postanowiłam jedną sobie zafundować. Nie chciałam inwestować w drogie, sklepowe katany, więc uznałam, że zrobię ją sobie sama. Zwłaszcza, że autorskie projekty DIY ostatnimi czasy sprawiają mi wielką frajdę. Nie chciałam tej katany zupełnie zmieniać, bo podobał mi się jej stary, grunge'owy wygląd, powiedzmy, że chciałam ją troszkę podrasować i nadać jej nowe życie :). Zakupiłam więc kilka paczek ćwieków na allegro i właściwie to wszystko czego potrzebowałam. No może jeszcze trochę wolnego czasu na powbijanie ich wszystkich. Przyznam szczerze, że przez dwa następne dni bolały mnie ręce od wbijania ćwieków w gruby materiał jeansu, jednak warto było bo ostateczny efekt bardzo przypadł mi do gustu. A Wy co o nim myślicie?


9 komentarzy:

  1. świetne:D zawsze byyłam ciekawa jak sie wbiaj takie ćwieki :O

    OdpowiedzUsuń
  2. wow, niesamowicie ją taki zabieg odmienił na lepsze!

    OdpowiedzUsuń
  3. So fierce! =)

    http://pinkchampagnefashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo podobnie przerobiłam swoją kurteczkę ;d

    OdpowiedzUsuń
  5. Wonderful post dear :)

    Join Estée Lauder Giveaway :)
    http://she-is-the-1.blogspot.ch/2012/09/giveaway-iii.html

    OdpowiedzUsuń
  6. dość popularny projekt, ale bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja też przerobiłam swoją kurtkę:) w wolnej chwili zapraszam do mnie na konkurs:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...