18.07.2012

Open'er Festival 2012

7 komentarzy:

  1. pozazdrościć!

    zastanawiające tylko jak mimo takiej koszmarnej pogody dałaś radę wyglądać jak zwykle olśniewająco O.o

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo! Szczerze powiedziawszy jakoś szczególnie nie zwracałam uwagi na strój, bardziej liczyła się wygoda, ale bardzo mi miło, że tak mówisz. Dziękuję! :) :*

      Usuń
  2. Ale Ci zazdroszcze, ja w tym roku nie bylam ! :(

    OdpowiedzUsuń
  3. rzecz, której żałuje najbardziej w tym roku, to moja nie obecność na openerze ...

    OdpowiedzUsuń
  4. Żałuje, że przegapiłam ten festival ;c Masz świetnego bloga ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. oh uwielbiam takie imprezy,rowniez zaliczylam w tym roku koncert w pieknej deszczowej pogodzie :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...