10.06.2012

Black & Neon


Biało-czerwone barwy otaczają nas z każdej strony, więc ja na przekór wszystkiemu i wszystkim  w nieco innych kolorach, choć również dwukolorowa :) Oczywiście kiedy trzeba ja także przywdziewam patriotyczne barwy i zamieniam się w szalonego kibica, choć na co dzień z piłką nie mam praktycznie nic wspólnego. I mimo starań moich kolegów chyba nigdy nie zrozumiem na czym polega tajemniczy spalony ^_^
Ale wracając do tematów mi bliższych- czyli dzisiejszego looku. W tym sezonie intensywne neony trafiają do mnie zdecydowanie bardziej niż delikatne i rozmyte pastele. Może to wynika z mojego temperamentu, ale w neonach czuję się bardziej komfortowo. I zawsze kiedy zakładam coś neonowego dostaję dodatkową dawkę pozytywnej energii. Ale żeby nie było tak rażąco w dzisiejszym secie połączyłam ostre neony z klasyczną czernią i dodatkami w kolorze złota. Mam nadzieję, że całość przypadła Wam do gustu. Czekam więc na komentarze co o tym myślicie, a ja tymczasem pakuję się w samochód i jadę na gdańską strefę kibica zobaczyć mecz Hiszpania- Włochy. Wszystkim, którzy również tam będą mówię Do Zobaczyska!!! :* 

blouse- second hand/ shorts- New Yorker/ collar- DIY/ boots- Christian Siriano/ clutch- allergo.pl/ ring- River Island

 PHOTOS by PAWEŁ BUDKOWSKI









8 komentarzy:

  1. uohohoh, ile zdjęć!=) kopertówka jest fantastyczna! uwielbiam takie wielgachne, muszę sobie w końcu taką sprawić=) fajny zestaw

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie pomalowane pazurki:) A.

    OdpowiedzUsuń
  3. ta torebka to moja mała obsesja, piękność! Cudowne masz buty ;o

    OdpowiedzUsuń
  4. wow cóż za perfekcyjny makijaż ! i idealnie gładkie włosy super jestem pod wrażeniem, zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładna dziewczyna z Ciebie ;) Bardzo podobają mi się Twoje włosy. A kopertówka... brak słów <3

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...