23.05.2012

Wspaniałości

Wspaniałości!!!! To słowo w 100% oddaje mój dzisiejszy dzień i co za tym idzie nastrój! :) Pierwsza i najważniejsza chyba sprawa- zdałam moją pracę licencjacką!!! Taaaak, wreszcie to zrobiłam ! :) Jeszcze tylko rzut oka mojego promotora na całokształt i niedługo będę się mogła bronić. 
Następna sprawa- wcale nie mniej ważna. 12 maja odbyło się spotkanie blogerek modowych i urodowych w Obsessive Studio w Gdyni, ale niestety nie mogłam się na nim pojawić. Siły wyższe skutecznie mi to uniemożliwiły. Tym większe było moje zaskoczenie kiedy okazało się, że mimo mojej nieobecności i dla mnie znalazł się upominek. No właśnie.... upominek zawsze kojarzy mi się ze słowem mały, ale wierzcie mi TEN UPOMINEK wcale do małych nie należał :) Zresztą same zobaczcie jakie wspaniałości zawierał :)

Ostatnio cierpiałam na absolutny deficyt wszystkiego- od kremów do twarzy, poprzez balsamy do ciała na kosmetykach kolorowych kończąc. Ale w takiej sytuacji narzekać już raczej nie mogę. Teraz pozostaje mi tylko leżeć, pachnieć i pięknieć! Mmmm... na samą myśl robi mi się błogo ^_^ Więc korzystając z okazji baaaaardzo dziękuję organizatorom tego eventu i firmom, które uraczyły nas takimi rarytasami :)

P.S. Ten wyjątkowy dzień zamyka kolejna miła niespodzianka- właśnie się dowiedziałam, że wygrałam konkurs na najlepszą stylizację kwietnia w Trójmiejskim Magazynie Prestiż. Jeśli macie ochotę ją zobaczyć serdecznie zapraszam [ KLIK

Aaaaaaa! Zapomniałabym wczoraj przyszło moje kolejne cudo zamówione z Oasap. Złota obroża marzyła mi się od dłuższego czasu i teraz nareszcie należy do mnie. Szkoda tylko, że zdjęcie nie oddaje jej rzeczywistego wyglądu. Ale z racji oddania pracy blog teraz powinien wrócić do normalnego życia, więc mam nadzieję, że pokażę ją w najbliższej stylizacji. Miłego dnia Wam życzę i MEGA dobrego humoru! :)

6 komentarzy:

  1. Trzymam kciuki za obronę;) a upominek faktycznie dość spory, większość z tych kosmetyków znalazłaby miejsce u mnie w szafce;))A.

    OdpowiedzUsuń
  2. nononon :) rzeczywiście "mały" upominek :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Suuper :) Coś widzę i czuję, że się pozytywnie roskręca

    OdpowiedzUsuń
  4. o raju, raju! jakie cuda!:) ależ mi brakuje zakupów kosmetycznych, uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. no faktycznie tych upominków do "małych" nie można zaliczyć :D super!!!

    Kochana będę mać kciuki za obronę - uf jak dobrze, że ja mam to za sobą!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Faktycznie duży upominek, zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...