30.05.2012

Safari look


Czy mówiłam już, że jestem lumpeksowym maniakiem?? Uwielbiam second hand'y i wydaje mi się, że z wzajemnością! :) Za każdym razem kiedy się wybieram na "małe" second hand'owe zakupy znajduję prawdziwe perełki. Tak też było w przypadku tej koszuli. Jest dokładnie taka jakiej szukałam- lekko transparentna, długa, ze zwierzęcym printem i co najważniejsze kosztowała zaledwie 4zł !!! Jest lekka i przewiewna, więc idealnie nadaje się na letnie dni, które rozpieszczały nas jeszcze kilka dni temu.  W tym zestawie połączyłam ją z czarnymi szortami, beżowymi koturnami i dodatkami w karmelowych i złotych kolorach. Co myślicie o takim połączeniu- nieco w stylu safari? :*

 Leopard shirt- H&M (sh) / shorts- New Yorker/ wedges- No name/ clutch & belt- my mom's/ necklace & ring- Oasap

PHOTOS by PAWEŁ BUDKOWSKI















25 komentarzy:

  1. Koszula jest rewelacyjna!!! :) A.

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo fajnie wyglądasz :)

    zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Noo właśnie, a za mną chyba nie przepadają second handy... :( ale piękna koszula jest, bardzo podobna do mojej z zary ale cena wygrywa, no bez porównania!!!
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. A ta nitka między nogami?!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak! Nie dogodzisz! Nitka szyderczo sobie wisi :)

      Usuń
  5. no nie od roku szukam takiej właśnie koszuli!;p dla mnie lumpeksy nie są aż tak łaskawe:( wyglądasz mega!

    OdpowiedzUsuń
  6. koszula w panterkę to moja wielka miłośc, sama poszukuję ideału od roku! Cudo! ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajny zestaw : ) Jestem na tak : )

    OdpowiedzUsuń
  8. też je kocham, zawsze mnie czymś zaskakują :)
    a koszula śliczna !

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo dobrze wyglądasz w tej koszuli a nie każdemu do twarzy w panterce:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cześć :) Ja też jestem wielbicielką lumpeksów, zawsze coś konkretnego znajdę :) Zestaw cudny :) Panterka rewelacyjna :)

    OdpowiedzUsuń
  11. odważna fryzura :) pamiętam, że moja parę lat temu (kiedy nie była modna) wzbudzała niemałe kontrowersje (ach ta Polska :)).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tą fryzurę mam już kilka lat i nie zdecydowałam się na nią dlatego, że jest "modna" ;) Ale fakt na początku było małe poruszenie wokół moich włosów, a teraz już chyba wszyscy się przyzwyczaili :))

      Usuń
  12. taki skarb z sh! zazdroszczę! ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kopertówka bombowaa !! świetnie ise prezentuje i kolorek boski ;)
    Koszula bardzo dobry łów w sh ;)
    pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Aw honey we have the same haircut! and super cool metal choker necklace xoxo
    would you like to follow each other?
    A
    xx
    http://epiquemoi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. ALe masz świetną fryzurkę :)
    uwielbiam kolie!:)

    OdpowiedzUsuń
  16. The pics look pretty cool. I like your fierce hair soo much

    KAIIWONG

    OdpowiedzUsuń
  17. Thanks for the comment honey I'm following you now!
    A
    xx
    http://epiquemoi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. świetna koszula < 3

    Zapraszam
    -
    http://pamcixowa.blogspot.com/
    : )

    OdpowiedzUsuń
  19. Love the look!

    http://themadcreationist.blogspot.it/

    Kisses from Italy

    Giuseppe

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...