27.05.2012

It's time to escape my dear!


Ohhh... wreszcie, po mega dłuuuuuugaśnej przerwie dodaję nowy post ze stylizacją. Tak dawno nie było żadnych zdjęć, że aż mi tego brakowało. Ale tak jak obiecałam- w najbliższym czasie blog powróci do swojego normalnego życia i takie posty będą pojawiać się znacznie częściej :) Jak pewnie już zdążyliście zauważyć, ostatnio wybieram zestawy o sportowym charakterze i muszę przyznać, że bardzo dobrze się w nich czuję. Takiej bluzy, połączenia materiału ze skórą, szukałam od dłuższego czasu, ale bezskutecznie. Na moje szczęście kilka dni temu zupełnie przypadkiem trafiłam na nią w jednym z lokalnych second handów. Jest po prostu idealna- ciepła, nie zbyt szeroka, z kapturem i co najważniejsze świetnie pasuje do większości rzeczy z mojej szafy. Tak jak w tym przypadku, fajnie zgrała się ze zwykłym białym topem i czarnymi rurkami. Ale żeby całość nie wyglądała nudno i monochromatycznie dobrałam do tego panterkowe koturny, brązowy plecak i złote dodatki, natomiast zielone paznokcie ombre nadały trochę lekkości. Co o tym myślicie? Odpowiada Wam to połączenie czy może byście tu coś zmieniły? Pozdrawiam Was gorąco i do szybkiego zobaczenia! :)





 Hoodie- Second Hand/ top- H&M/ pants- Vila/ necklace- Oasap/ wedges- No name/ backpack- No name

PHOTOS by PAWEŁ BUDKOWSKI

12 komentarzy:

  1. Cudowne masz te koturny! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne wyglądasz ;) Podoba mi się to połączenie bluzy ze skórzaną kamizelką .

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo fajnie Ci w takiej stylizacji, podoba mi się:) takie pytanie z innej "beczki", jakiego używasz podkładu do buzi? bardzo ładnie wygląda:) A.

    OdpowiedzUsuń
  4. ależ z Ciebie jest pięknota, nie mogę się napatrzeć! wyglądasz fantastycznie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. O Boziu, błagam powiedź jak zrobiłaś paznokcie ombre? To naklejki? Skąd?

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny zestaw i ta biżuteria!!! super!!!

    Masz tak śiczną buzię, że nie mogę się napatrzeć :)

    Buciki są fantastyczne, też je miałam.. szkoda że niestety podeszwa się rozklejała :(

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny zestaw i w 100% Cię rozumiem, bo ja w sportowych się najlepiej czuję! ;)
    ombre genialny, ja zrobiłam orange z fuksją ostatnio i zawojowałam salony pazurkami:) świetna sprwa i wcale nie taka trudna! :)
    pozdrawiaM!

    OdpowiedzUsuń
  8. paznokci, biżuterii i bluzy straaaasznie zazdroszczę! Całość wygląda przegenialnie, ale to u Ciebie jest standardem ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. rewelacyjna panna kazikowa:) super naszyjnik!

    OdpowiedzUsuń
  10. Pierścionek meeega :). Stylizacja z pazurem.

    OdpowiedzUsuń
  11. super kolor pazurkow :)

    slicznie wygladasz!! Pozdrawiam i zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  12. fantastyczne buty no i świetne ombre na paznokciach :)

    Przy okazji zapraszam na pierwsze moje rozdanie! do wygrania pozłacana bransoletka Kelly Melu
    http://www.madame-bijouxx.blogspot.com/2012/05/pierwsze-rozdanie-u-madamebijou.html
    pozdrawiam
    MadameBijou

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...