14.05.2012

What goes around comes around

Jak już pewnie zdążyliście zauważyć ostatnio troszkę mniej mnie na blogu niż zazwyczaj. Wciąż moją głowę zaprzątają myśli "szkolne" i ciężko mi wygospodarować choć chwilę na dodanie czegoś nowego. Dlatego też w takie zalatane dni zdecydowanie stawiam na wygodę. Leginsy, trampki i luźny t-shirt  sprawdzają się idealnie. Dzisiaj możecie ocenić efekt mojego ostatniego DIY w świetle dziennym, a zdradzę Wam, że kolejne jest już w gotowości. Zabrałam się dzisiaj za robienie ombre jeans, więc (o ile wyjdzie) niedługo będziecie je mogli zobaczyć na blogu . Mam nadzieję, że taka codzienna wersja mnie również przypadła Wam do gustu. Ocenę zostawiam Wam, a ja tymczasem zmykam dokańczać pisanie ostatniego rozdziału pracy :) Enjoy it!





T-shirt- DIY/ black studded jacket- No name/ leggigns- second hand/ sneakers- Bershka/ watch- Stradivarius/ 

PHOTOS by PAWEŁ BUDKOWSKI

24 komentarze:

  1. Ćwieki, ćwieki, widzę dużo ćwieków :D

    OdpowiedzUsuń
  2. koszulka prześliczna, chyba zgapię :)

    OdpowiedzUsuń
  3. swietna stylizacja! pieknie wygladasz, wlosy masz idealne i te pazurki wygladaja swietnie!!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. kurtka jest świetna!!!:OO gdzie ją kupiłaś!:O marzy mi się taka:DD
    Super całość:D!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kurtka jest a atmosphere ale kupiłam ją w second hand'zie :)

      Usuń
  5. Bardzo fajna, luźna stylizacja. Podoba mi się:)
    A.

    OdpowiedzUsuń
  6. jaram się butami, bluzką, kurtką, PAZNOKCIAMI <3

    OdpowiedzUsuń
  7. ombre paznokcie! oooo! sztos.
    zawodowo casualowo i z pazurem!
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. jak zawsze świetne pazurki, cudo kurteczka!!! fajny look :)

    OdpowiedzUsuń
  9. great post and photos:)love ur look so much!
    please visit me in free time:)http://kathrinpocher.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. i had never thought i could be fascinated in this hairstyle.. but you changed it ;) greaaaat!

    OdpowiedzUsuń
  11. świetna ta kurtka, lubię takie stylizacje!

    OdpowiedzUsuń
  12. jesteś bardzo oryginalną dziewczyną :)będę tu zaglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak zrobiłaś te pazurki?!?!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na początek całe paznokcie pomalowałam na kolor cielisty, poczekałam aż wyschnie i kawałkiem zwykłej gąbki nakładałam ciemny lakier od końca płytki paznokcia do środka. Przy czym trzeba uważać, żeby na końcach płytki był intensywny kolor, a na środku delikatnie prześwitywał jasny. Może niedługo zrobię tutorial, więc będzie prościej :)

      Usuń
    2. koniecznie zrób tutorial! Też jestem ciekawa :)

      Usuń
    3. Dziękuję za odpowiedź. Już mam gotowe. Nie było łatwo :(

      Usuń
  14. i love your glasses - great blog, just started following Hope you can stop by my blog too ...

    www.elefont-at.blogspot.com

    Anika x

    OdpowiedzUsuń
  15. Jestem zakochana w Twojej kurtce i paznokciach i we fryzurze też :P

    OdpowiedzUsuń
  16. świetna stylizacja
    pazurki <3
    włosy boskie

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...