14.05.2012

DIY t-shirt



Ostatnio coraz częściej biorę się za przerabianie starych ubrań. I muszę przyznać, że nadawanie "nowego życia" ubraniom coraz bardziej zaczyna mi się podobać. No, ale jak to mówią- apetyt rośnie w miarę jedzenia, co w moim przypadku powinno brzmieć apetyt rośnie w miarę przerabiania :) W tym przypadku mega stary, nigdy nie noszony t-shirt, którego wygrzebałam (tradycyjnie już) w szafie mojego taty, przerobiłam na oversizowy crop top ze skórzaną kieszonką nabijaną nitami. Obcięłam ją lekko pod skosem tak aby przód był nieco krótszy a rękawy podwinęłam, zszyłam i wyprasowałam. Jak Wam się podoba efekt końcowy? xoxo



3 komentarze:

  1. koszulka wyglada swietnie!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Pretty section of content. I just stumbled upon your web site and in
    accession capital to assert that I get actually enjoyed account your blog posts.
    Any way I'll be subscribing to your feeds and even I achievement you access consistently rapidly.

    Have a look at my weblog ... バーバリー 時計

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...