08.05.2012

08/05/12

Ojjj dawno mnie tu nie było! Ostatnio skupiam się na skończeniu mojej pracy licencjackiej, co przyznam szczerze różnie mi wychodzi. W każdym razie mam nadzieję, że już niedługo zakończę wszelkie tego typu obowiązki i na blogu znowu zaczną pojawiać się regularne posty. Tak więc trzymajcie kciuki! :)  Co do outfitu- dzisiaj zdecydowanie bardziej sportowo niż zazwyczaj. Szerokie spodnie i oversizowy t-shirt świetnie sprawdziły się w słoneczną i lekko wietrzną pogodę. Ale nie byłabym sobą gdybym takiej prostoty nie podkręciła dodatkami- tak więc czarna ramoneska i srebrna biżuteria sprawiły, że całość nabrała charakteru nieco bardziej casualowego. Co myślicie o takim połączeniu? Miłego dnia! ^_^







 black jacket- atmosphere/ pants- terranova/ t-shirt- sh/ top- H&M/ shoes- atmosphere/ 

PHOTOS by PAWEŁ BUDKOWSKI

27 komentarzy:

  1. świetna stylizacj!
    podobają mi się bardzo rozjaśniane końcówki ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacyjne buty, no i oczywiście Trzymam kciuki:)
    A.

    OdpowiedzUsuń
  3. Stylizacja jest jak zawsze świetna, jednak ja jestem totalnie zachwycona Twoimi paznokciami! <3

    OdpowiedzUsuń
  4. te spodnie kupiłaś teraz? bieżąca kolekcja? Bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety to nie jest aktualna kolekcja, kupiłam je jakiś rok temu, ale rzuciłam je gdzieś w kąt i totalnie o nich zapomniałam :) Możesz poszukać na allegro, na pewno znajdziesz takie spodnie , pozdrawiam :)

      Usuń
  5. uwielbiam tego typu spodnie, genialne są! Buty boskie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetna fryzura i bardzo fajna stylizacja :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. świetna fryzura i bardzo fajna stylizacja :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. genialna fryzura i zestaw!
    buziaki!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Hej, pierwszy raz jestem na Twoim blogu, naprawdę świetny, muszę w wolnej chwili dokładnie wszystko przejrzeć ;))) Dołączamy do obserwowanych, dzięki za odwiedziny :) Genialna ramoneska i kolor paznokci!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło, i zapraszam :) Ja już od dłuższego czasu do Was zaglądam ! :)

      Usuń
  10. cudowne zdjęcia! do tego uwielbiam Twoją fryzurkę:D
    zapraszam do siebie w wolnym czasie:)
    http://mesmerize87.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. dziękuję za przemiły komentarz:) może masz ochotę na obs:)?

    OdpowiedzUsuń
  12. kocham Twoje spodnie! szukam podobnych od dłuższego czasu i nigdzie znaleźć nie potrafię

    OdpowiedzUsuń
  13. Dziękuje za miły komentarz :)

    OdpowiedzUsuń
  14. dziękuję Kochana za miłe słowa... Wyglądasz obłędnie! Mega oryginalnie i dlatego mi się pdooba :) Nie często odwiedzam taki blog :)

    Pozdrawiam i zachęcam do obserwacji.


    eva-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. I love your hair and those pants!

    http://everydayrachel21.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Thanks for your lovely comment (:
    I think your sidecut looks great!

    Wanna follow?
    www.cupcakecuisine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. OMG!! Love your styleeee ! Hair nails shoes everything!:)Very inspirated and trendy :)
    thank you for your comment :) we join you :) Marry & Missy
    jungleoflpistick.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. no i jak zwykle z pazurem i zadziorem. super!:)

    (i powodzenia w pisaniu...wiem ile trzeba samozaparcia;))

    pozdrawiam,
    lena

    OdpowiedzUsuń
  19. Wow, im really loving your edgy style! Im now following, thanks for commenting on my blog
    Where did you get those pants from?

    Shaz x

    OdpowiedzUsuń
  20. wooo, masz bardzo oryginalną fryzurę, podoba mi się!

    OdpowiedzUsuń
  21. boże *.* idealna jesteś. Zazdroszcze włsów, wyglądu i wszystkiego :)
    Obserwujemy? ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. rewelacja, obserwuję! bobardzo mi się podoba casualowy look no i fryzuuuraa:) poza tym masz bardzo intrygujący profil twarzy.
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  23. Amazing look! Suits you great :). Especially looooove your shoes and bracelets!!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...