19.04.2012

Tonight we are young

No i stało się! Oficjalnie jestem OKULARNICĄ! I wiecie co? Dobrze mi z tym! :) Jestem zadowolona i zdecydowanie lepiej "widząca", a ten argument niweluje wszelkie negatywne aspekty noszenia okularów. I choć nie są one różowe, to i tak świat wydaje się dużo bardziej kolorowy i- co najważniejsze- bardziej wyraźny! Teraz już nikt mi nie zarzuci, że nie poznaję ludzi na ulicy, a przynajmniej mam taką nadzieję :))

Fun: We Are Young ft. Janelle Monae





Jacket- Cubus/ Pants- sh/ t-shirt- DIY/ shoes- Atmosphere/ hat- No Name/ brancelet- H&M/ ring- Oasap


PHOTOS by PAWEŁ BUDKOWSKI






53 komentarze:

  1. pomysł na paznokcie - rewelacja :) a w okularach wyglądasz baaardzo ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudnie wyszłaś na pierwszym zdjęciu!
    Bardzo podoba mi sie Twoja stylizacja. Ciekawie i oryginalnie, a
    pazurki mistrzostwo!

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam Twój kapelusz i buty!:) i tą piosenkę - jest świetna:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak! Ja też uwielbiam tą piosenkę. Mogłabym jej słuchać na okrągło, aż do znudzenia :)

      Usuń
  4. ślicznie Ci w tych okularkach!

    a stylizacja wymiata!

    OdpowiedzUsuń
  5. O! A ja Cię znam i podziwiam, wręcz uwielbiam! ;)
    Zestaw doskonały i przyznam, że aż wstyd mi, że obserwuję od tak dawna na MP, a dopiero po Twoim komentarzy trafiłam na bloga, wstyd. Spodziewaj się mnie od teraz regularnie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wow! Dziękuję Kochana:) Bardzo mi miło. Ja również często do Ciebie zaglądam ale stylizacja z tą asymetryczna pódnicą po prostu mnie zaczarowała! ^^

      Usuń
  6. świetne te paznokcie ! ;D
    zapraszam do mnie na http://kreatywniejszy.blogspot.com/ jestem nowa także bardzo potrzebuję sugestii od doświadczonych bloggerek ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. mega dobrze wyglądasz w okularach:))

    OdpowiedzUsuń
  8. Wyglądasz genialnie, każdy element bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  9. fajnie Ci w tych okularach :)

    Jak zawsze masz ślicznie i zadbane paznokcie :)

    Pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. ale za to piękną okularnicą ;)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. jaaaaaaaaaaaaaaaaa Cię, ale stylówa z Ciebie huhuh :D obserwuję :) ps. masz świetne włosy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha! Rozbawiłaś mnie tym komentarzem, albo raczej "stylówą" :D Bardzo dziękuję tak przy okazji ;)

      Usuń
  12. jesteś cudowna! włosy masz genialne! na palcu masz przebity ten pierścionek?! nawet nie wiem jak to napisać heh.
    paznokcie świetne;)
    obserwuję i liczę na to samo;)

    kisses J.

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo ładnie Ci w wersji 'okularnica';) a tak w ogóle to masz prześwietną fryzurę;) będę zaglądać tu częściej;)

    http://mojaszafaija.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam obawy co do oprawek, ale cieszę się, że Wam się podoba.Aaaaa no i oczywiście zapraszam :)

      Usuń
  14. Absolotnie genialna bizuteria ! I te kolorki na paznokciach. Co do wlosow i okularkow idealne polacznie.

    pozdrawiam Katerina

    OdpowiedzUsuń
  15. świetna stylizacja ;) Uwielbiam tą piosenkę ;) Super blog! ;) Miłego weekendu i zapraszam do mnie : http://marane175.blogspot.com/ ;**

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne zdjęcia. Fajny outfit. Obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  17. Masz świetny styl! Latam dziś po różnych blogach i to najlepsza stylizacja jaką do tej pory widziałam *.* !

    http://okulary-otwartosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. rany! wyglądasz rewelacyjnie! i do tego genialnie masz pomalowane paznokcie! świetny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Oj dodają Ci uroku:*

    Zapraszam na nowy post:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Witam Cię w świecie okularnic :) Oprawki idealnie pasują do Ciebie

    OdpowiedzUsuń
  21. ja w tym roku tez oficjalnie zostalam okularnica i bardzo bylam podniecona tym faktem, co prawda mam okulary tylko do czytania, ale lubie siebie w nich- nadaja charakteru :) tobie tez jest bardzo w nich do twarzy!

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetna stylizacja, rewelacyjne buty! :) ps. tez niebawem dołączę do grona "okularnic" ;) pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Dziękuję Wam bardzo za te miłe słowa! :*

    OdpowiedzUsuń
  24. Dziękuje bardzo za miły komentarz :))
    Ja Twojego bloga obserwuje już od dawna :) Masz fajny styl!:)

    P.s super paznokcie :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Jak zwykle cudownie wyglądasz ! ;) Świetny kapelusz i odlotowe kolory na paznokciach takie zielone ombre <3


    Zapraszamy do NAS :)

    OdpowiedzUsuń
  26. piekna masz fryzurke, a ta stylizacja odealnie do Ciebie pasuje!

    OdpowiedzUsuń
  27. piekna masz fryzurke a ta stylizacja idealnie do Ciebie pasuje!

    OdpowiedzUsuń
  28. Cudownie. Masz rewelacyjny styl!!!! Mocny ostry a przy tym tak kobiecy.
    Super.

    ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★
    pozdrawiam:*:*:*:*: i zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  29. Revelka,apetycznie wyglądasz nic tylko schrupać :)

    Adam,
    http://bmagazyn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetnie Ci w okularach, oprawki masz dobrze dobrane do stylu, więc tylko dodają Ci uroku :)

    OdpowiedzUsuń
  31. WOW! Masz wspaniały, niebanalny styl! Marzysz o cieniu z MAC'a? Lub lakierze do paznokci Chanel? Zapraszam do mnie po szczegóły - spełniam Twoje marzenie :-) http://blonde-shopaholic.blogspot.co.uk/2012/04/realizuje-wasze-wish-listy-koncert.html

    OdpowiedzUsuń
  32. Ładnie ;) Pasują Ci te okulary :)

    OdpowiedzUsuń
  33. piękne paznokcie ;) i super stylizacja ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. śliczne paznokcie i pierścionek <3
    I powiem ci, ze kapelusz to ty masz fajny ^^
    ____________________________________________
    http://fountain-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Wspaniały pierścionek, szukam takiego i musze koniecznie znaleść:)... Dodaje do obserwowanych bo bardzo ciekawy blog:)

    Pozdrawiam EvelineBeautyLand

    OdpowiedzUsuń
  36. Wszystko super! A okulary to juz mistrzostwo stylu. Wyglądasz w nich elegancko jak prawdziwa business woman.

    OdpowiedzUsuń
  37. thanks for the comment! Love ur makeup here, and I wish I had the balls to pull off your hair!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...