08.04.2012

Black & white

Jak już pewnie zdążyliście zauważyć, od pewnego czasu te szorty występują na blogu bardzo często. Muszę przyznać, że bardzo je lubię, głównie ze względu na ich uniwersalny fason. Można je zestawić zarówno z over sizową koszulą i czapką (klik), jak również z elegancką marynarką- tak jak w tym przypadku, i w obu wersjach wyglądają naprawdę świetnie. W dodatku są bardzo wygodne, nie krępują ruchów i kosztowały dosłownie grosze! Tę białą marynarkę znalazłam kilka dni temu w jednym z second hand'ów, "chodziła" ona za mną od dawna, ale wciąż nie mogłam znaleźć tej odpowiedniej- o klasycznym kroju i  czysto białym kolorze. Ta natomiast spełnia absolutnie wszelkie moje wymagania, jest po prostu idealna :) Do tego kilka prostych dodatków i ciemno burgundowe usta. To zestawienie bardzo przypadło do gustu a Wam?



 White blazer- sh/ shorts- New Yorker/ white blouse- DIY/ brancelet- asos/ shoes- No Name/
 Sunnies- Forever 21/ 

 PHOTOS by PAWEŁ BUDKOWSKI



15 komentarzy:

  1. Dziękuję bardzo i mam nadzieję, że faktycznie bedziesz zaglądać ;) Ja Twojego znam juz od dluzszego czasu. Świetnie wyglądasz w tym zestawie.

    OdpowiedzUsuń
  2. pięknie ;) dodaje do obserwowanych ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantastyczna stylizacja, nawet nie myślałam, że biała bluzka z białą marynarką będzie tak świetnie współgrać :)

    Zapraszam Cię również na mojego bloga z recenzjami książek.
    public-reading.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Nowa modowa Akcja ! :)

    Poszukujemy osób kreatywnych i chętnych do współpracy :

    http://inspirakcja.blogspot.com/p/o-inspirakcji.html

    OdpowiedzUsuń
  5. top i marynarka są wspaniałe! a gdzie kupiłaś legginsy z poprzedniego postu? :)

    OdpowiedzUsuń
  6. wyglądasz stylowo, świetna fryzura i ciekawe zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  7. mi także.
    Wyglądasz świetnie, z resztą jak zwykle.
    Obserwuje i zapraszam do mnie: http://toomczas.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. masz świetne zdjęcia! bardzo podobają mi się Twoje buty :P :)

    OdpowiedzUsuń
  9. świetnie wyglądasz, na maxa mi się podoba! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. świetny wpis.;p wbijaj do mnie;)
    Ładne zdjęcia;d

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...