12.04.2012

Heaven can wait

Dziś postawiłam na proste, wręcz klasyczne połączenie kolorów- czerni, bieli i intensywnej pomarańczy. Czarne, skórzane spodnie to mój absolutny numer jeden w mojej szafie już od kilku dobrych sezonów. Moim zdaniem pasują do wszystkiego- zarówno do delikatnych i lekkich tkanin, jak również do ciężkiej wełny o grubych splotach. Do tego dobrałam pomarańczową ramoneskę z mocno zarysowanymi ramionami typu power shoulder i zwykły, biały t-shirt "podwędzony" (ponownie)  z szafy mojego taty . Co myślicie o takim klasycznym połączeniu? Miłego dnia :)





Black leather pants- New Yorker/ Orange jacket- No Name/ t-shirt- DIY/ shoes- Atmosphere/ studded brancelets- DIY/ 


PHOTOS by PAWEŁ BUDKOWSKI 
animation maker
Animation maker

12 komentarzy:

  1. ale ślicznie Ci w tej kurteczce :)
    i jak zawsze fajne pazurki

    Pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. No muszę przyznać, że fotograf Ci się wyrabia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że trafiłeś/aś w samo sedno, coś co chciałby usłyszeć mój fotograf na zachętę. W jego imieniu bardzo dziękuję :)

      Usuń
  3. Wyglądasz rewelacyjnie, masz naprawde niesamowite poczucie stylu!!!!!
    :*:*:*:*:*:*:*:*:*:

    super!!!!
    ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★
    pozdrawiam:* i zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Kurteczka jest nieziemska! *.* Świetna stylizacja ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Great look!


    http://365daysfashiondiary.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Great look!


    http://365daysfashiondiary.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. wyglądasz świetnie w kucyku :) czekam na więcej stylizacji 'kucykowych' :)

    OdpowiedzUsuń
  8. super spodnie! wiecej foto w nich!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...