21.03.2012

Take me down to the paradise city

 Dziś, w tym typowo wiosennym poście kolorów może nie za wiele, ale za to pojawia się mieszanka printów i materiałów. Azteckie wzory i dzika pantera? Początkowo można pomyśleć, że zestawienie totalnie się wykluczające. Ja jednak twierdzę, że wygląda ono co najmniej interesująco :) Tę wzorzystą narzutę znalazłam w sklepie Sugarlips i od razu się w niej zakochałam. Na pewno będzie ona częstym gościem na moim blogu. Jest over sizowa, więc prezentuje się świetnie swobodnie narzucona na ramiona, jak również spięta paskiem w tali- bardziej przypominająca sweter. Do tego dobrałam zwykły, biały t-shirt i czarne szorty, a całość złamałam kolorem ciepłego karmelu i złota. Jak Wam się podoba takie zestawienie? Co myślicie o łączeniu przeróżnych printów? 


Cardigan- Sugarlips / t-shirt- No name+ DIY/ shorts- New Yorker/ wedges- DeeZee / clutch and belt- my mom's/ spike ring- Oasap / brown ring and earings-  H&M / Brancelet- No name / cap- Second Hand/

PHOTOS by PAWEŁ BUDKOWSKI





17 komentarzy:

  1. wow! spodenki, koturny i narzutka booooskie! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Torebka bardzo mi się podoba!

    Pozdrawiam,
    M.

    KONKURS KONKURS KONKURS

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładne zdjęcia bardzo fajne dodatki ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne zdjęcia, cudowna Ty!:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Great post, you have really lovely blog!:-)
    Would you like to follow each other? M.

    My blog in english:
    http://illusoireblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem wprost zachwycona tym zestawem i to od stóp do głów!
    Koturny w panterkę, jestem wielka fanka zarówno wzoru jak i wszelkich kopytek, koturnów i innych platform, dlatego mówię im jedno wielkie TAK!
    Ala skórzane spodenki to jest to czego ostatnio poszukuje, Twoje mają świetny krój!
    Kardigan z wielką chęcią bym Ci podwędziła, z reszta pazurki i umiejętność ich malowania tez chętnie bym przejęła ;)
    Bransolety, cała biżuteria - jami, no i czapa - uwielbiam wszelkie czapy, czapeczki, co gorsza mam tendencje do noszenia wełniaków nawet w środku lata :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie jestem przekonana do łączenia printów... Do łaczenia ostrych kolorów już się przekonałam, to mam nadzieje ,ze ulegnę i temu! Cudne zdjęcia! : ))

    OdpowiedzUsuń
  8. fantastyczny zestaw!! zakochałam się w Twoim swetrze - boski:D
    zapraszam do siebie w wolnym czasie:)
    http://mesmerize87.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. kurcze muszę sobie wreszcie kupić panterkowe koturny, boskie są:)

    OdpowiedzUsuń
  10. cudowny cardigan! swietnie wygladasz w tej czapie!

    OdpowiedzUsuń
  11. Love the necklaces!!


    Visit mine and enter my international giveaway here.
    Kiss
    Rita
    http://cofashopaholic.blogspot.pt

    OdpowiedzUsuń
  12. Masz strasznie fajne brwi! :)

    Obserwujemy? :>

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  13. Zapraszam cię do wzięcia udziału w konkursie ! Można wygrać śliczną biżuterię - jej nigdy dość. :) http://daajaa.blogspot.com/2012/03/kto-chce-konkurs-ten-reka-do-gory.html

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...