01.03.2012

Skeleton blouse

Dzisiaj post zupełnie na szybko. Zdjęcia robione wczoraj wieczorem, więc ich jakość pozostawia sporo do życzenia. Jeśli chodzi o set to chyba jeden z "najtańszych" zestawów, jaki do tej pory prezentowałam na blogu- wszystko jest albo przerobione przeze mnie, pochodzi z second hand'ów, albo zostało znalezione w szafie mojej mamy :)))  Główną rolę pełni tu szkieletowa bluzka wygrzebana całkiem niedawno w bardzo niepozornym i sporadycznie odwiedzanym sh. Jestem z niej niesamowicie zadowolona, zwłaszcza, że kosztowała dosłownie grosze:))) Futro- dobrze Wam już znane, również upolowane w second handzie. Szorty zrobiłam sama ze starych, długich jeans'ów, które zapomniane zalegały gdzieś na strychu, czekając na swój debiut. Natomiast torba i pasek pochodzą z wieloletniej kolekcji mojej mamy. Uwierzycie, że mają one ponad 20 lat ?!?! To prawie tyle co ja, a wciąż są w niemal nienaruszonym stanie. No, to by było na tyle. Resztę zostawiam waszej ocenie. Miłego dnia!!! :)

 Real Estate- Its Real



31 komentarzy:

  1. bluzka jest absolutnie szałowa! jestem nią po prostu zachwycona :) i ta torba - super!

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam podobną bluzkę, też z sh :) Torebka jest świetna!

    OdpowiedzUsuń
  3. oryginalna jest, chętnie sama bym taką założyła:)

    OdpowiedzUsuń
  4. fajny zestaw, tylko nocą może ktoś się tych szkieletow przestraszyć :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ta bluzka jest rewelacyjna! :) Sama chętnie bym taką przygarnęła do mojej szafy :D

    OdpowiedzUsuń
  6. omg where the hell did you get that skeleton shirt? I want it <33 omg I love it!
    You look great :D :D

    xx

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna bluzka! :D W podobnym stylu mają w sklepie ReStyle ;)
    I kocham się w Twoich włosach :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna bluzka, zazdrościmy zdobyczy!

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję bardzo za komentarz :) świetne to ombre i wygolony bok. Przejrzałam Twojego bloga i chętnie będę Cię obserwować.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Jezusie, cudowny outfit! <3333

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna bluza i piękna torebka listonoszka ;)
    Fantastycznie wyglądasz

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciągle wyglądasz tak samo. Ciemne rajstopy i spodenki. Ktoś z takimi udami nie powinien zakładać takiego zestawu.

    OdpowiedzUsuń
  13. darling you look great!!amazing shorts!
    kisses from,
    http://littlefashionwhitelies.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Już Cię uwielbiam! W końcu znalazłam kogoś, kto ma taką budowę ciała jak ja i w końcu mogę zacząć się inspirować! Ah, brawo :)

    OdpowiedzUsuń
  15. kurcze, jak świetna ta bluzka! ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Swietna bluzka i szorty!
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ty szkieletorku , fajną masz torbę ;))

    OdpowiedzUsuń
  18. wyglądasz super! a i muszę powiedzieć, że zakochałam się w Twojej torebce *.*

    OdpowiedzUsuń
  19. bardzo mroczny i rockowy outfit, choc to nie moj styl - jestem zachwycona! wygladasz naprawdę świetnie w szczegolności podobają mi sie te ćwieki na spodenkach :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo fajna bluzka, poza tym zdjęcia bardzo klimatyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  21. świetny zestaw i fryzura, rządzisz! ;D

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetna bluzka, nawet nie żartuj, że wyłowiłaś ją w second handzie? Masakraaaa :o Miałaś szczęście! Świetnie wyglądasz, bardzo lubię Twój styl! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. love that look, you so cute!!!!!!!!
    Thanks for comment about my blog, you can follow if you want
    Thanks so much
    Marc

    OdpowiedzUsuń
  24. superowa ta bluza:)) motyw szkieletu jest mega sexy:)) pozdrawiam buźka:*

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...