19.03.2012

Silver & Mint


Wszelkie ciepłe futra i płaszcze schowałam już na dno szafy, żeby nie odstraszać naszej pięknej, choć jeszcze trochę nieśmiałej wiosny. Ciemne, zimowe kolory również zamieniłam na jasne, pastelowe i "lekkie" :) Te srebrne leginsy znalazłam kilka dni temu w jednym z lokalnych second hand'ów, podobnie jak koszulę i miętową torbę z River Island. Torbę dorwałam już kilka miesięcy temu, ale po przyjściu do domu rzuciłam ją gdzieś w kąt i zapomniałam o niej. W tym sezonie pasuje ona wręcz idealnie, zwłaszcza, że zawładnęły nami kolory mięty i inne pastelowe odcienie :) Całość połączyłam połączyłam z czarnymi elementami w postaci kurtki i butów oraz dodałam srebrną biżuterię. Co myślicie o tym połączeniu? Mnie ono bardzo przypadło do gustu :)Pozdrawiam Was gorąco i życzę miłego, słonecznego dnia! *



PHOTOS by PAWEŁ BUDKOWSKI

27 komentarzy:

  1. stylizacja rewelacja! :)
    a kolor torby - cudo!

    OdpowiedzUsuń
  2. wygladasz swietnie !! torba ma sliczny kolor
    PS. mam taka bransolete "piorko" ale w zlocie :P

    buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyglądasz niesamowicie :-) Piekna bransoletka :-)

    www.mrgugu.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. jestem zakochana w tej torebce! gdzie można znaleźć takie cuda?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja znalazłam ją w second handzie, ale ogólnie jest z River Island z poprzedniej kolekcji jeśli mnie pamięć nie myli :)

      Usuń
  5. Jestem zauroczona Twoją torbą! :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Such a beautiful girl! Love your style, love the photos!

    Stay in touch,
    xx
    CrashingRED

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie wyglądasz! Cudowna biżuteria!

    OdpowiedzUsuń
  8. Mięta świetnie wygląda ze srebrnymi legginsami, kolczyk mega!

    OdpowiedzUsuń
  9. siema!! mam do Ciebie pytanie odnośnie gjjjjjeetrów z poprzedniego posta! A mianowicie: jaki rozmiar zamówiłaś? Pytam, poniewaz mam taka sama figurę jak Ty...;-) i boje się, że M może być mało rozciągliwa...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. MEG na Oasap.com jest tylko jeden rozmiar i z pewnościa będzie dobry bo są bardzo rozciągliwe.

      Usuń
  10. jejuu!ta torba jest genialna,dużo za nią płaciłaś;)?

    OdpowiedzUsuń
  11. świetnie wyglądasz!


    obserwuje i zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  12. fantastyczny zestaw:) legginsy są super:) uwielbiam też Twoją fryzurkę:)
    zapraszam do siebie w wolnym czasie:)
    http://mesmerize87.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. zapraszam na rozdanie! do wygrania bon podarunkowy od Cropp'a o wartości 50 zł!
    http://styling-mylove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Rude końcówki fantastycznie wyglądają, kilka razy też wygalałam bok i teraz walczę z fryzurą ;) Zestaw bardzo mi się podoba i sama chętnie bym się tak ubrała :)
    Ty to masz szczęście do świetnych dodatków w sh.

    OdpowiedzUsuń
  15. Really like your silver leggings - and your accessories are all amazing


    Would love for you to check out my new post

    http://fashionblends.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. super legginsy i torebka!;)) nie mogę sie napatrzec!:)

    zapraszam do siebie, zachecam do obserwacji:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Thanks thats so sweet of you!

    I must say, I really love your style!

    Want to follow eachother? If you do let me know when youve started to follow and Ill followyou back :D

    Stop by soon!

    X
    / L from sweden

    http://isbla.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Kosmicznie, bardzo fajnie!;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne legginsy! Lubie połączenia skóry z różnymi ciekawymi materiałami :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Im following you back now aswell! :)

    Stop by soon!

    X
    /L from sweden

    http://isbla.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...