12.03.2012

New in



Leggings/ring - Oasap

10 komentarzy:

  1. Piękny "pierścionek", ale czy jest praktyczny- tzn czy jest wygodny w noszeniu? Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo wygodny i przy tym bardzo lekki- czasem nawet zapominam, że mam go na palcu ;)

      Usuń
  2. Świetne legginsy, myślałam o ich kupnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne legginsy. A czy "rozciągliwe"? Czy bardzo opinają nogi?

    Pozdrawiam i zapraszam na www.mojemaleopowiesci.blogspot.com!

    KONKURS
    KONKURS
    KONKURS

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze mówiąc bardzo się tego obawiałam czy będą rozciągliwe ( na stronie było napisane extra skinny) i bałam się, że mogą się okazać za małe, a tu bardzo miła niespodzianka nie spotkała, bo nie dość, że są baaaaaardzo rozciągliwe to jeszcze nie powodują nieprzyjemnego uczucia ucisku nóg i nie krępują ruchów. Więc z czystym sumieniem mogę je polecić :)

      Usuń
  4. fajny pierścionek ;D
    zapraszam do mnie na nową notkę. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Leginsy ciekawe, ale pierścionek najlepszy. : ))

    OdpowiedzUsuń
  6. Ooo super zakupy :D Już czekam na stylizacje z nimi ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. Pierścionek jest mega a kołnierzyk chętnie zrobię lub sprzedam ten który skomentowałaś

    OdpowiedzUsuń
  8. fajny, pasuje do ciebie :) dodaje :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...