25.03.2012

New in: NEON

Ostatnio mam absolutny zawrót głowy na punkcie koloru limonki. Szczerze mówiąc tej wiosny bardziej trafia w moje gusta trend neonowy niż pastelowy. Dlatego, gdy zobaczyłam tę kopertówkę po prostu nie mogłam jej sobie odmówić. Zdjęcie niestety nieco przekłamuje kolor kopertówki- na żywo jest jeszcze piękniejsza, a jej kolor jeszcze bardziej intensywny. Jeśli też macie nią ochotę zostawiam Wam link , gdzie możecie ją kupić :) A jeśli już mówimy o neonach- w mojej kolekcji zagościły również dwa kolorowe zegarki ledowe, w pięknych intensywnych kolorach fioletu i różu. Prezentują się naprawdę ciekawie i co ważniejsze- potrafią ożywić każdy look. Jest to prezent od koleżanki, więc korzystając z okazji- Serdecznie dziękuję Oleńka! :)



9 komentarzy:

  1. Kopertówka ma bardzo fajny kolor :)
    A zegarki są świetne! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Zarówno kopertówka, jak i zegarki są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow, zegarki przekozackie !!

    OdpowiedzUsuń
  4. prześliczna kopertówka! uwielbiam ten kolor

    OdpowiedzUsuń
  5. Widziałam ją już u kogoś i baaardzo mnie kusi. Chyba sobie kupię na urodziny :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...