06.03.2012

Inspirations - Pastel Power



Źródło: Tumblr

17 komentarzy:

  1. Super te inspiracje...tak letnie, tak delikatnie, tak pastelowo...

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne te inspiracje ! idealne na wiosne!

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo podobają mi się wszystkie pastele, chociaż wiem, że do mnie one nie za bardzo pasują. nad czym rozpaczam :P

    OdpowiedzUsuń
  4. swietne inspiracje! wszystkie;D

    zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. I am addicted to pastel!! want to fill my whole closet with it ASAP

    OdpowiedzUsuń
  6. So pretty! We're pastel obsessed this season!

    PS. We've a giveaway to Number A on our blog! Check it out, if you'd like! :)

    ox from NYC!
    davie+erica

    LPFashionPhilosophy

    OdpowiedzUsuń
  7. I'm loving pastels trends so much, and everyone seems too! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. fantastyczne zdjęcia i inspiracje:)
    zapraszam do siebie wolny czasie:)
    http://mesmerize87.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. great post!!! I love the pastels :)
    Regards!
    <3

    OdpowiedzUsuń
  10. zakochałam się w pastelach :)

    ciekawy blog :)

    Pozdrawiam!

    eva-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Strasznie fajne inspiracje, mega podobają mi się te zdjęcia, w ogóle pastelowe kolory! :) Nie mogę się doczekać wiosny i lata, ale myślę, że po pewnym czasie pastele wszystkim się znudzą, zresztą zobaczymy jak będzie. :) Zresztą moda modą, każdy ma swój styl. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne inspirujące zdjęcia, kocham takie przeglądać. Sama jakoś nie przepadam za pastelami ale oglądając coraz więcej takich zdjęć coraz bardziej mnie przekonują ;) Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...