29.03.2012

Hey Boy!

W tym zestawie wyglądam zdecydowanie bardzie chłopięco niż zazwyczaj- chłopięco, ale za to wygodnie! Tę koszulę mieliście już okazję widzieć już jakiś czas temu ( klik), kiedy była jeszcze w wersji oryginalnej :) Postanowiłam ją delikatnie "odświeżyć", więc odcięłam trochę tu, trochę tam... A następnie zamoczyłam ją w wybielaczu i zostawiłam na kilka godzin. Kolor nie do końca wyszedł taki, jaki oczekiwałam, dlatego zamierzam ją jeszcze pomęczyć :) Przyznam szczerze, że nowa wersja mega strarej koszuli mojego taty, podoba mi się znacznie bardziej, a Wam? Enjoy it! :)

Shirt- DIY/ shorts- New Yorker/ Shoes- No Name/ Bag- allegro.pl / Cap- DIY

PHOTOS by PAWEŁ BUDKOWSKI

25 komentarzy:

  1. śliczna buźka, śliczne oczka i śliczne paznokcie :D:D:D

    No a koszula robi wrażenie - bardzo fajna!!!

    Pozdrawiam Cię serdecznie!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. interesujące wycięcia na rękawach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Panno Kasikowa! Urzekły mnie Twoje szorty i koszula, rockowa biżu oraz kolor czapki. Postanowiłam dodać do obserwowanych i zaprosić Cię także do siebie :D
    Lona z bloga Bless the Mess
    lenalona.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyglądasz rewelacyjnie :-)

    www.mrgugu.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak dla mnie koszula wygląda rewelacyjnie, świetnie Ci to wyszło! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Lve the shirt!

    X
    /L from sweden

    http://isbla.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. tak...koszula jest naprawde intrygująca :)

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo fajnie! całość przypadła mi do gustu :P

    OdpowiedzUsuń
  9. wyglądasz świetnie, piękna, oryginalna stylizacja!;D
    a co do włosów, to dziękuję i również uważam, że masz świetną fryzurę ;D

    pozdrawiam i zapraszam częściej ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. fajna torba :)
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. fajna koszula, taka jak u mnie;)

    OdpowiedzUsuń
  12. cudownie wyglądasz i masz rewelacyjną biżuterie;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Koszula wyszła baaardzo fajnie, czapa z resztą też super!
    PS Masz GENIALNE włosy! Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. niesamowite masz pomysly!! nigdy bym na takie cos nie wpadla, i slicznieci w czapeczce, obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Absolutely lovely style and fab blog, maybe want to follow each other?;) http://fashiono2.blogspot.com.es/ xx

    OdpowiedzUsuń
  16. koszula jest fantastyczna!! z chęcią bym taką przygarnęła:D
    zapraszam do siebie w wolnym czasie:)
    http://mesmerize87.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Koszula wyszła Ci świetnie!!! Wyglądasz extra ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. I have read so many articles or reviews on the topic of the blogger lovers except this article is genuinely a good paragraph, keep it up.
    sprawdź szczegóły tutaj, http://wiki.
    dbjr.de/index.php?title=Benutzer:CharissaW

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...