16.03.2012

Eyes wide open

Ojjj dawno mnie tu nie było... Ale na szczęście już nadrabiam zaległości :) Za oknem coraz cieplej, więc mam zamiar dodawać nowe postu tak często, jak się tylko da! Ale wracając do ubioru- na sobie mam marynarkę w kolorze jasnego, cielistego różu, którą zestawiłam z grafitowym, połyskującym topem z asos i czarnymi leginsami z Oasap . Szczerze powiedziawszy, gdy je zamawiałam obawiałam się, że mogą być mało rozciągliwe i troszczę przy ciasne, zwłaszcza, że na stronie widnieje "Skinny Leggings". Na szczęście moje obawy okazały się zupełnie bezpodstawne- są bardzo rozciągliwe, bardzo wygodne i co więcej nie krępują ruchów. Ponieważ zestaw utrzymany jest w ciemnej tonacji, całość "złamałam" jasno brązową torbą i odrobiną złotego, w postaci biżuterii i elementów przy butach. Ocenę zostawiam Wam :) Tymczasem uciekam, a Wam życzę miłego i słonecznie wiosennego dnia! Enjoy it :)

Kakkmaddafakka- Your Girl


Blazer- Audrey/ top- Asos / Leggings- Oasap / Bag- my mom's / Boots- Chistian Siriano Brancelet- No name/  
knuckle-duster ring- River Island /  Spike ring- Oasap

PHOTOS by PAWEŁ BUDKOWSKI

18 komentarzy:

  1. Bardzo ładna torebka:)
    Zapraszam do mnie:
    http://allegro.pl/listing/user.php?us_id=9185666

    OdpowiedzUsuń
  2. Genialny zestaw! Buty z tymi legginsami wyglądają idealnie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. jak dla mnie to legginsy nieco zbyt wyzywajace i wahalabym sie czy je zalozyc
    ale calosc wyglada super

    OdpowiedzUsuń
  4. swietny zestaw! super wygladasz a buty to bym Ci ukradla ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie bardzo mnie przekonuje ten zestaw, wydaje się chaotyczny i przekombinowany. Chociaż osobno każdy ciuch wyglądałby świetnie, może poza dziwnymi legginsami.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo podoba mi się Twoja stylizacja, z pazurem i genialnie:)
    malwkafashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Legginsy i buty świetne! ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wyglądasz genialnie! Każdy element bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Torebka!!! Boska jest! :)
    zapraszam na naszego bloga o modzie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Twoja torebka rządzi! Bardzo mi się podoba.

    malamajka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Love the boots!

    xo Ashleigh

    www.thedaileigh.com

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo mi się podoba Twoja teczka i złoty pierścionek. Co do ubrania jako zestawu, to trochę drażni mnie dobór kolorów.

    OdpowiedzUsuń
  13. i like your outfit, especially your leggings!
    x

    OdpowiedzUsuń
  14. Najbardziej przypadła mi do gustu torebka :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetna torebka i biżu :))!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...