27.03.2012

Black and lime

Dzisiaj postawiłam na prostotę. Ponieważ najważniejszym elementem w tym zestawie miała być neonowa kopertówka, stwierdziłam, że klasyczna czerń będzie idealnym tłem, aby wydobyć jej niesamowity kolor. Ale, żeby nie było tak nudno zagrałam materiałami - satynowa długa koszula związana na wysokości bioder i zupełnie klasyczne, czarne rurki w połączeniu z akcentem srebrnej biżuterii dały efekt taki, jaki oczekiwałam. Ocenę pozostawiam Wam Kochani :) Miłego i baaardzo słonecznego dnia !


Satin shirt- Second Hand/ Pants- Vila/ Shoes- Be Beau / Clutch- allegro.pl  /  Necklace- My mom's /

PHOTOS by PAWEŁ BUDKOWSKI

25 komentarzy:

  1. Piękną masz kopertówkę! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo bardzo mi się podoba!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gorgeous bag an nails!

    Stop by soon!

    X
    /L from sweden

    http://isbla.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. masz świetną fryzur, piękne oczy, rewelacyjne paznokcie i śliczną kopertówkę :D

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Twoje paznokcie, szalona kopertówka i satynowa koszula - po prostu zachwycasz! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam takie kolorystyczne akcenty ;) Wyglądasz jak zawsze szałowo i kocham te Twoje włosy ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. kopertówka, paznokcie i koszula rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  8. zakochalam sie w twoich paznokciach! one i torebka sprawiaja ze calosc twojego stroju jest nieziemska!
    beda mi sie snily te paznokcie po nocach... a ja tak nie mam cierpliwosci do takich rzeczy. ah.
    KaaWee

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę Ci powiedzieć, że ja też nie mam cierpliwości do takich rzeczy, ale tu wyjątkowo mi się udało :)

      Usuń
  9. Wspaniale wyglądasz! Kopertówka jest REWELACYJNA! :))

    OdpowiedzUsuń
  10. masz genialnie pomalowane paznokcie! no i torebka jest rewelacyjna!:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziękuję Dziewczyny za przemiłe słowa! :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowną masz kopertówkę ! Rewelacyjny akcent do całości:)

    OdpowiedzUsuń
  13. No, no, ostro jest :) Ale świetnie, boska koperta!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. masz świetne włosy!
    a kopertówkę ostatnio oglądałam na allegro i zastanawiałam się czy się na nią nie skusić ;-)

    OdpowiedzUsuń
  15. cudna torebka !


    świetna stylizacja paznokci ! Jestem nimi zauroczona :D

    OdpowiedzUsuń
  16. śliczna torebka! ożywia zestaw:)

    OdpowiedzUsuń
  17. koszula i koperta są super :)
    i bardzo podoba mi się Twoja fryzura :)

    OdpowiedzUsuń
  18. No i widzisz, możesz schować kopertówkę, bo na mnie też paznokcie zrobiły naaajjwiększe wrażenie. I w ogóle jesteś śliczna.

    OdpowiedzUsuń
  19. Niby tylko dwa kolory, a całość ma mocne wejście. Niby futurystyczne, ale manicure trochę retro:)
    Zapraszamy do nas: www.vintage-inn-sopot.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Baaaaaardzo mi się podoba!!!! Kopertówa jest MEGA......... no i te Twoje pazury!!! SUPER :D:D:D Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...