09.02.2012

Young folks

Dzisiaj dosłownie dwa zdjęcia mojego outfitu z poniedziałkowego panelu dyskusyjnego pt. "Niech Trójmiasto wygląda lepiej niż reszta świata" w Sopocie. Było naprawdę bardzo przyjemnie, spotkałam mnóstwo ciekawych osób (w tym kilka trójmiejskich blogerek) i bawiłam się wyśmienicie!Oby więcej takich spotkań! :)
Zdjęcia pochodzą od jednej z blogerek (Street Catwalk), na której blog serdecznie zapraszam :)

Peter, Bjorn & John- Young Folks

 Skórzane spodenki- Kappahl/ top- H&M/ Bluzka w paski- Lush/ futro- Sh/ buty- Deichmann/ torba- No name/ pasek- Forever 21/ czapka- sh/ rajstopy- gatta

10 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Pan fotograf z Sopotu i nawet nie pojawił się na panelu?!? Jak to tak? Następnym razem obecność obowiązkowa :)

      Usuń
  2. Skórzane szorty masz boskie! <3 ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam nadzieję, że zbyt mocno nie zmarzłaś w tym stroju :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na szczęście dałam radę- cały czas byłam w cieplutkim clubie, a na zdjęcia wynurzyłam się dosłownie na moment :)

      Usuń
  4. Fajnie, podoba mi sie :) W zasadzie podoba mi sie wszystko gdzie graja te szorty ;))

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyglądasz świetnie bardzo mi się podobał twój zestaw ! Zresztą ładnemu we wszystkim ładnieee !!
    :D


    Pozdrawiamy ^^ :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję! Mam nadzieję, że niedługo znowu się spotkamy na kolejnym panelu- więc oby do szybkiego zobaczenia! :)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...