01.02.2012

New in

Nowości w mojej szafie- ponownie oczywiście pochodzą z second handu. Ostatnio z racji pobytu w Malborku, wstąpiłam do pobliskiego sh. Byłam szczerze zdumiona ilością rzeczy i niesamowicie niskimi cenami!!! Żadna z moich zdobyczy nie przekroczyła nawet 5 zł za sztukę!!!??? Wyjątkiem są lenonki, które zakupiłam na allegro za również zawrotną sumę 7,90 zł za sztukę! :) Niestety nie o takie mi chodziło... Kolory są w prawdzie świetne, ale za to szkła są bardzo małe- średnica ma zaledwie 4 cm. Od długiego już czasu szukam lenonek z większymi szkłami, ale nigdzie nie mogę ich dostać. Wiem, że jakiś czas temu pojawiły się w Cubusie, ale oczywiście się spóźniłam i gdy pojechałam do galerii, po okularach nie zostało nawet śladu. A może Wy wiecie gdzie mogę takie dostać?? :)


 Koszule są bardzo długie i luźne. Może na pierwszy rzut oka- żadna rewelacja, ale mają rozporki po bokach więc ładnie wyglądają gdy przód włoży się np. w spodnie, a tył puści luzem. Bordowa koszula- 5 zł, czarna- 4 zł.


Ciepły, oversizowy sweter firmy Olsen dorwany dzisiaj za ogromne pieniądze- 2 zł!!!! :)




Kapelusz- 4zł,  czapka z plecionej wełny w pięknym bordowym kolorze już podbiła moje serce, a kosztowała całe 3 zł :)

25 komentarzy:

  1. Świetne łupy, a ceny powalają na kolana. :D

    OdpowiedzUsuń
  2. czarną koszulę chciałabym :D

    OdpowiedzUsuń
  3. http://www.asos.com/ASOS/ASOS-Round-Sunglasses-With-Mirrored-Lens/Prod/pgeproduct.aspx?iid=1896637&cid=4545&sh=0&pge=3&pgesize=20&sort=-1&clr=Clear nie wiem czy one sa jakos szczegolnie wieksze ale mi sie podobaja : D i jeszcze na nastygal.com na przecenach zobacz bo tez sa tego typu i maja srednice bodajze 5 : D

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz rację - ceny w malborskich lumpeksach potrafią przyprawić o zawrót głowy:)

    OdpowiedzUsuń
  5. łowy świetne :) podoba mi się koszula bordowa i sweterek :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ale ci zazdroszczę takich zdobyczy. Jestem ogromną fanką second handów, miło, że ty również.

    OdpowiedzUsuń
  7. love it all! especially the sunnies and hat :)
    xo

    OdpowiedzUsuń
  8. czerwona koszula super !
    boska !
    zapraszam na mój blog;)

    OdpowiedzUsuń
  9. lovely purchaces!! Can't wait to see the outfits!

    OdpowiedzUsuń
  10. Tak się zastanawiam, jak ty wynajdujesz takie perełki? Mnie się to rzadko zdarza :(
    PS. Zapraszam do mnie, nowy post :) Cieplutkie pozdrowienia! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. pierwsza koszula świetna ;)

    zapraszam do mnie na KONKURS KOSMETYCZNO-BIŻUTERYJNY ;) pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  12. I love this!!!Follow me back please :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bordowa koszula jest świetna, a lenonki wyglądają genialnie. Zazdroszczę ci takich zakupów i to za taką cenę. :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  14. też lubię sh ;)
    Świetne łupy :D

    OdpowiedzUsuń
  15. zazdroszcze takiego SH, ja rzadko znajduję coś w takiej cenie....

    a co do sukienki to buszowałam w poszukiwaniu inspiracji i jak ją zobaczyłam to przez dobrych 5 min nie ruszałam się tylko patrzyłam na nią, sukienka a la wszechświat jest super!!!
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  16. burgundowa koszula i sweter Olsen cudowne!!!

    OdpowiedzUsuń
  17. Dzisiaj tez odwiedziłam SH, niestety nie znalazłam żadnej fajnej koszuli (zazdroszczę!), ale za to swetry po złotówce! Takie zakupy cieszą. :)

    Fajny blog, dodaję do obserwowanych. W wolnej chwili zapraszam http://inbluejeans-kasia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. oj takie zakupy sprawiają o wiele więcej radości niż kupowanie w "normalnych" sklepach:)

    ja właśnie zaczynam prowadzenie bloga z moimi zdobyczami więc gdybyś miała ochotę wpaść to zapraszam:) i oczywiście obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...