10.02.2012

Mr. Winter needs to go away!


Piękna pogoda- bezchmurne niebo i świecące słońce to zdecydowanie to, co lubię najbardziej- tylko po co te - 20 stopni?! Moje całodzienne pisanie pracy licencjackiej ( alb raczej bezskuteczne próby pisania) spełzły na niczym- weny jak nie było tak nie ma. Ale jak wiadomo nic nie robi lepiej jak filiżanka gorącej kawy z mlekiem i krótka sesja w plenerze :) No! Ja wracam do "pisania" a Wam, życzę miłego weekendu! Enjoy it!

futro- sh/ sweter- Olsen(sh)/ spodnie- Vila(sh)/ trampki- Street Super Shoes/ Torba- No name/ komin- H&M/ okulary-allegro.pl/ czapka- sh


PHOTOS by PATI

29 komentarzy:

  1. Ja bym chciała mieć takie tereny "oderwania się" plenerowe. Póki co pokrywa śnieżna conajwyżej jest zamarzniętą masą która jedynie podwyższa ryzyko finezyjnego skręcenia kostki a nie połaciami białego puchu. A minus 20 też trzyma. Chyba w aurtze śniegowej łatwiej ni znieść takie eskimoskie temperatury ;)
    Mega dobrze wyglądasz w tych kolorach i lenonkach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdecydowanie zgadzam się z tytułem postu. Fajnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Love you're sunglasses!
    -->Take a look at my blog<--
    I will be grateful :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyglądasz ślicznie! Szczególnie podobają mi się Twoje buty i komin! Cudowne kolory!
    Nawet już wiem jak dzisiaj sobie pomaluję paznokcie : D

    Zapraszam do siebie i pozdrawiam!
    http://raspberrysummer.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Jasne, że obserwuje :D
    śliczna stylizacja, jak zwykle zresztą ;>

    OdpowiedzUsuń
  6. Genialnie tak na luzie. : )) Paznokcie super!

    OdpowiedzUsuń
  7. komin i czapka fajnie kolorystycznie sie dobraly z trampkami ;)) mnie urzekły u Ciebie te okulary :))

    OdpowiedzUsuń
  8. super futerko i paznokcie xDD

    zapraszam do mnie:
    http://gooddamnmoment.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. buty i futrzak jak najbardziej na plus !:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Strasznie podobają mi się buty i ich połączenie z czapką i kominem. ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne zdjęcia !
    Pięknie pomalowane paznokcie ;P

    OdpowiedzUsuń
  12. Nice post :)

    Marie
    http://iintothegroove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. mam czapke z h&mu ktora jest identyczna jak twoj komin! pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetnie wyglądasz:) Zazdroszczę,że znajdujesz takie fajne rzeczy w sh:)

    OdpowiedzUsuń
  15. jak to sie stalo ze gdzies zapodzial mi sie twoj blog?! :**** ale juz znalazlam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak Kochana, jakiś czas temu zmieniłam adres bloga, więc pewnie dlatego :) Ale cieszę się, że mnie znalazłaś :***

      Usuń
  16. Uwielbiam Twój styl! ♥ Dodaję do obserwowanych - rewelacyjne zdjęcia, świetny blog !

    Zapraszam www.inbluejeans-kasia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Ups, nie muszę dodawać się do obserwatorów, bo już jestem w tym gronie, zapomniałam. ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. kurde, tez musze zainwestowac w jakies futerko :D Ty w swoim prezentujesz sie nieziemsko!

    www.aleksandres.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajne trampki. Mają taki uroczy kolor. Jeżeli są takie jak na zdjęciu to podoba mi się ta przybrudzona czerwień

    Kasia
    zapisali.pl

    OdpowiedzUsuń
  20. super kolorki! bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetna czapa i komin/szal. :) Uwielbiam ten kolor od lat :))) Mam wrażenie, ze do mnie pasuje ty tez wygladasz z nim swietnie w polaczeniu z ta szminka :)) Pozdrawiam i zapraszam takze do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. no jasne, conversiki swietne na snieg.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...