27.02.2012

Following the neon signs

Wiosna!! No dobra ..... prawie :) Nie wiem jak Wy, ale ja zimy mam już serdecznie dość, więc gdy widzę za oknem tak piękne słońce jak dziś od razu chce mi się żyć! W prawdzie było troszkę wietrznie, ale temperatura wyraźnie poszła w górę, co sprawiło, że ciepłe futro zamieniłam na bardziej wiosenna skórę! Jeśli chodzi natomiast o dzisiejszy outfit, to raczej bez większych szaleństw ani bez pstrokatych kolorów- przynajmniej narazie :) Wysokie w stanie szorty, oversizowy crop top znaleziony kilka dni temu w second handzie i jako dodatek ciemne usta w kolorze ciemnej oberżyny. Na zdjęciach wyszły troszkę jaśniejsze niż są w rzeczywistości, no ale ocenę zostawiam już Wam.
Korzystając z okazji duuuuuże- albo nawet ogromne buziaki dla mojego fotografa- Pati, która przez cały miesiąc będzie rozkoszować się znacznie cieplejszą częścią globu, a ja zostanę tutaj zazdroszcząc jej rozkosznych temperatur. Wracaj do nas cała i zdrowa, a przede wszystkim najszybciej jak się da! :)

M83- Midnight City



19 komentarzy:

  1. Świetny kolor szminki!
    Pięknie wyglądasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. masz zajebsitą fryzurę !


    www.horse-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. świetnie wyglądasz! pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. bosze a gdziez to takie slonce piekne swiecilo i sladu po sniegu/wodzie/blocie nie ma? raj!!!

    Pozdrawiamy!
    Lena i Lona
    Bless the Mess
    http://lenalona.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na północy-a konkretnie w okolicach Gdańska. W prawdzie jeszcze troszkę śniegu się znajdzie, ale na szczęście znikome ilości. I oby tak już pozostało :)

      Usuń
  5. Zdecydowanie taka pogoda nastraja do lżejszych ubrań, ale ja się jeszcze nie odważylam na zamianie plaszcza na kurtke ;))

    OdpowiedzUsuń
  6. fajne ombre :) pasuje Tobie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. zakochałam się w spodenkach, butach no i fryzurze ♥♥♥

    http://dont--stop--believin.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. widzę, że ktoś tu wiosnę poczuł! najs najs:-)) a najlepszy kolor lipsticka!!

    OdpowiedzUsuń
  9. kocham Twoje włosy:) ja też poczułam wiosnę ale chyba troszkę za wcześnie bo właśnie leże chora w łóżku:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja niestety chyba też troszkę za wcześnie ją poczułam, bo dzisiaj znowu spadł śnieg :O A Ty kuruj się szybciutko, żeby wiosny nie wystraszyć :)

      Usuń
  10. Już wiem, kogo mi przypominasz! Masz identyczny uśmiech i kształt twarzy jak Sarah Connor! Tak!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nieeeee!!!! Tylko nie ona! :) Jesteś kolejną ( niestety) osobą, która tak twierdzi! NIe mogłaś napisać, że Ci przypominam np.Beyonce? Hahahahahaha :D

      Usuń
    2. ....ale do Beyonce też, faktycznie, dopiero zauważyłam ;)

      Usuń
  11. absolutnie rewelacyjna bluzka! świetny zestaw! i własnie 'prawie' to dobre słowo, jak już człowiek myśli, że jest wiosna to budzi go śnieg ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. obserwując Cię mam wrażenie, że jesteś ciekawą jednostką.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam tylko nadzieję, że określenie "ciekawa jednostka" jest bardziej pozytywne niż negatywne :D :D

      Usuń
  13. zdecydowanie i bardzo fajnie!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...