02.02.2012

Electric feel


W tak mroźne, zimowe dni jak ten zdecydowanie stawiam na wygodę! Ciepłe i nie krępujące ruchów ubrania są dla mnie najbardziej odpowiednie. Szpilki czy koturny odkładam głęboko do szafy i wybieram płaskie buty. No właśnie! A tak swoją drogą zawsze byłam pełna podziwu dla kobiet, które pomykały w wysokich obcasach, nawet po 2 metrowych zaspach. Nie wiem czy chodzi tu bardziej o "robienie wrażenia" czy po prostu czują się w szpilkach wygodniej i stabilniej. Ja osobiście wolę nie ryzykować skręceniem lub co gorsza złamaniem nogi :) A Wy jakie macie podejście do obcasów o tej porze roku? W czym czujecie się wygodniej? :)

Na koniec dwa numery, które zwłaszcza w taką pogodę rozgrzewają wręcz idealnie :)


MGMT- Electric Feel


 Metronomy- The Look









futro- sh/ koszula- sh/ spodnie- Stradivarius/ torba- sh/ komin- H&M/ czapka- sh/ buty- allegro.pl/ okulary- lokalny sklep

28 komentarzy:

  1. Brr.. Zimno! Cudowne buty. *.* Jutro wieczorkiem jesli masz chwilkę czasu to zapraszam na nowy pościk, bez stylizacji, ale mała niespodzianka. : )

    OdpowiedzUsuń
  2. ja czytałam na jakimś forum, że dziewczyny lubią chodzić w szpilkach zimą bo można szpilę wbić w śnieg i jest stabilnie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. To futerko jest cudne! <3 Świetna stylizacja. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się Twoja stylizacja ;)
    Super kolorek na paznokciach i włoski.

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam dokładnie tak samo jak Ty! nawet dziś o tym sobie myślałam, że nie chciałabym sobie dodatkowo w takie mroźne dni utrudniać życia jakimiś koturnami, czy obcasami=)
    masz wspaniałą cerę! a że ostatnio mam bzika na punkcie znalezienia podkładu idealnego...i Ciebie muszę zapytać, jakiego używasz?;>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Ja już od pewnego czasu jestem wierna podkładowi Super Stay 24H firmy Maybelline!Jak dla mnie najlepszy :)

      Usuń
  6. Świetny zestaw! Wyglądasz super!
    A MGMT uwielbiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Wyglądasz na megawyluzowaną osobę. ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. love your scarf!

    http://forallthatjas.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Great coat! =)

    http://pinkchampagnefashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. skąd lakier do paznokci? cięzko trafić na fajny dobrze wyglądajacy zółty ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lakier kupiłam w tamtym roku w Rossmanie. Jest to firma Miss Sporty, ale numer koloru niestety już się starł :)

      Usuń
  11. Hi :)

    Love your outift, specially the coat and the boots :)

    I honestly think I feel much more comfortable with the flats ;)

    I really like your style and your blog!

    Maybe you want to follow each other? I'll follow you back for sure :)

    x♥x♥

    "Dicas de saúde, beleza, e exercício físico em casa"



    OdpowiedzUsuń
  12. Futro i szalik pierwsza klasa :D I te okulary <3 GENIALNE! :))

    http://shizunia-redhead-girl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. A to zalezy jaka zima, jaki snieg i jaki stan chodników :) Mnie nie sprawialo nigdy specialnego problemu chodzenie w obcasach zima w zaspach jesli byly to stabline obcasy. Czesto dzialaly nawet lepiej niz plaskie bo wbijaly sie w snieg przez co stopa sie lepiej trzymala niz na plaskim ktory slizgal sie jakby narta byl :)
    Ale jak sa oblodzone chodniki bo snieg jest ubity i jeszcze troche zlapala odwilz a potem mroz to nie ma opcji musza byc uktra wygodne najlepiej z traperowym spodem buty :)

    Podoba mi sie połączenie borgowego z kolorem futra :))

    OdpowiedzUsuń
  14. Super buty! Bardzo pozytywnie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. dzieki za odwiedziny! mam nadzeiej ze jeszcze wrocisz!! ;) super masz wloski, ja myslalam o niebieskiem koncach :P kisses

    OdpowiedzUsuń
  16. ale masz świetne okulary! i super czapka i szalik :) bardzo mi się podoba cały zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  17. bardzo ładny szal i czapa w jednym z moich ulubionych kolorów :)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  18. superowe futerko :) torebkę i czapkę z miłą chęcią skradłabym Ci :)

    pozdrawiam i zapraszam w wolnej chwli do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetnie wyglądasz! :)

    Zapraszam do mnie
    http://fashion-whoknow.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. wow super! a w okularach to normalnie się zakochałam :) oddaj, sprzedaj :)oczywiście mnie heh

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajnie wyglądasz, a przede wszystkim ciepło i wygodnie, a to ważne, gdy na zewnątrz panują tak straszne temperatury. Świetne okulary! :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...