24.01.2012

Zmiana adresu bloga

Kochani zmieniłam adres bloga z hugepassionforfashion.blogspot.com  na
www.panna-kazikowa.blogspot.com
Oczywiście liczę się z konsekwencjami, teraz pewnie większość dotychczasowych obserwatorów nie trafi do mnie na bloga- bo będzie widniała informacja- "not found". No ale cóż, z tą decyzją nosiłam się już jakiś czas, ponieważ uważałam, że ten adres będzie dużo łatwiejszy i przede wszystkim kompatybilny z nazwą bloga. Mam nadzieję, że w miarę szybko uda mi się dotrzeć do moich obserwatorów :)
No- to by było na tyle z cyklu "ogłoszeń parafialnych" :)
Ja uciekam, a Wy już dzisiaj wieczorem możecie się spodziewać nowego posta. Bądźcie czujni! :*

Mała zapowiedź:


7 komentarzy:

  1. Zdjecie swietne ;) sliczny sweterek, lubie taki kolor. Pozdrawiam i zapraszam do mnie jeśli masz ochotę ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny zestaw! Buty i bransoleta są wspaniałe :)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetnie się zapowiada, skąd te przepiękne buty!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Buty przywiozłam ze Stanów, ale możesz poszukać na tronie projektanta (http://www.christianvsiriano.com/) lub na ebay'u :)

      Usuń
  4. piękne masz buciki ;]

    vavava-broom.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...